• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
9

۶۸ پروژه مختلف در دهه فجر در شهرستان خرم دره افتتاح یا کنگ زنی می شود

  • کد خبر : 77400
  • 10 بهمن 1398 - 8:45

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر در شهرستان خرم دره با محوریت مراسم راهپیمایی یوم الله  22 بهمن به ریاست محمدی فرماندار و با حضور امام جمعه و روسای ادارات و مسئولین کمیته های ۱۲ گانه ستاد بزرگداشت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل فرمانداری خرم دره برگزارشد. فرماندار شهرستان خرم […]

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی دهه مبارک فجر در شهرستان خرم دره با محوریت مراسم راهپیمایی یوم الله  22 بهمن به ریاست محمدی فرماندار و با حضور امام جمعه و روسای ادارات و مسئولین کمیته های ۱۲ گانه ستاد بزرگداشت چهل ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل فرمانداری خرم دره برگزارشد.

فرماندار شهرستان خرم دره در دومین جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجرگفت: با توجه به شرایط موجود و فشار‌های سیاسی و اقتصادی که آمریکا و غرب بر علیه کشور عزیزمان راه انداخته است گرامیداشت دهه فجر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

محمدی به رشدچشمگیر برنامه های دهه فجر امسال نسبت به سال قبل بیان داشت:در ایام دهه مبارک فجر امسال ۶۸ پروژه عمرانی و طرح سرمایه گذاری بااعتبار ۵۴ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار خرم دره درادامه به شاخص‌ترین برنامه دهه مبارک فجر در شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: بهره برداری از پروژه های راهداری شامل کولاک گیر ،تامین روشنایی اتوبان و تقاطع غیر همسطح کمربندی خرم دره ،بهره برداری از شرکت داروسازی کیمیا خاورمیانه و پروژه های عمرانی شهرداری ۷ پیاده راه و بوستان ، از جمله برنامه‌هایی است که با حضور مسئولین و مردم در ایام الله دهه فجر امسال برگزار می شود.

وی بهره برداری ازسکو وزیر گذر ایستگاه راه آهن ،زمین چمن مصنوعی روستایی ،پروژه های جابجایی تیر های برق ،تامین روشنایی و تقویت ولتاژ توزیع برق و برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور صدا و سیمای مرکز زنجان درروز ۱۳ بهمن در محل فرهنگسرای امام خمینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان را ازدیگربرنامه های اجرایی ستاد بزرگداشت دهه فجر در شهرستان خرم دره عنوان کرد.

وی از نواختن زنگ انقلاب راس ساعت ۹:۳۳ دقیقه صبح در مدارس سراسر خرم دره خبر داد و گفت :برگزاری مراسم گلباران مزار مطهر شهدا،دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران ،اجرای مسابقات وبرنامه مختلف ورزشی ،برگزاری یادواره های شهدا ،برگزاری نمایشگاه کتاب ،همایش پیاده روی خانوادگی

رئیس ستادبزرگداشت دهه فجرشهرستان خرم دره به پروژه های افتتاحی روستایی در دهه فجر امسال نیز اشاره کردو افزود: در بخش روستایی نیز ۱۲ پروژه عمرانی شامل جدولگذاری ،جابجایی تیرهای برق ، لایروبی رودخانه و زیر سازی کوچه و افتتاح زمین چمن مصنوعی در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: امسال اجرای برنامه‌های فرهنگی در این ایام در اولویت قرار دارد و حضور مردم در تمام صحنه‌ها بخصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن که مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی است به تمام جهانیان از جمله امریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند همچنان رهرو انقلاب و حامی نظام اسلامی هستند.

فرماندار خرم دره با اشاره به اینکه خدمات دولت باید در ایام دهه فجر به اطلاع عموم مردم در بخش‌های مختلف برسد، اظهار داشت: مسئولان و رؤسای کارگروه‌های شهرستان با برنامه‌ریزی دقیق از این فرصت برای بیان خدمات دولت به مردم از طریق رسانه‌ها اقدام کنند.

محمدی فرماندار خرم دره به انتخابات دوم اسفند ماه مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید می شود

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=77400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.