• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
14

موردی از بیماری کرونا تا این لحظه در ایران مشاهده نشده است

  • کد خبر : 77452
  • 16 بهمن 1398 - 11:03
موردی از بیماری کرونا تا این لحظه در ایران مشاهده نشده است

ایسنا/زنجان رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا امروز ۹ مورد بیمار مشکوک به کرونا در کشور تحت نظر قرار گرفته بودند که آزمایش این افراد منفی بوده است. کیانوش جهان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه همه موارد مشکوک اعلام شده به کروناویروس تحت‌نظر قرار گرفته‌اند، تصریح […]


کرونا ویروس

ایسنا/زنجان رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا امروز ۹ مورد بیمار مشکوک به کرونا در کشور تحت نظر قرار گرفته بودند که آزمایش این افراد منفی بوده است.

کیانوش جهان‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه همه موارد مشکوک اعلام شده به کروناویروس تحت‌نظر قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: کلیه آزمایش‌های لازم بر روی این افراد انجام می‌شود که خوشبختانه تا این لحظه موردی از این بیماری در ایران نداشتیم.

این مسئول ادامه داد: تا امروز ۹ مورد بیمار مشکوک به کرونا در کشور تحت نظر قرار گرفته بودند که آزمایش این افراد منفی بوده است.

وی با اشاره به اینکه موارد دیگری نیز گزارش شده است که این افراد تحت‌نظر قرار دارند و هنوز جواب آزمایش آن‌ها حاضر نیست، افزود: مردم اخبار این بیماری را از مجاری موثق پیگیری کنند و به شایعات توجهی نداشته باشند؛ چراکه این موارد با سلامت مردم سر و کار دارد و قطعا اگر موردی باشد، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به ورود مسافران ایرانی از ووهان چین به کشور نیز اشاره کرد و یادآور شد: این افراد تحت تدابیر لازم پزشکی، صبح امروز وارد کشور شده‌اند و دو هفته تحت قرنطینه خواهند بود.

گفتنی است در پی انتشار اخباری مبنی بر بستری شدن دو بیمار مشکوک به کروناویروس در بیمارستان ولیعصر (عج) زنجان و پخش آن در فضای مجازی، موجبات نگرانی مردم استان را فراهم شده بود که با پیگیری خبرنگار ایسنا، رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد که افراد مشکوک در سراسر کشور تحت‌نظر بوده و آزمایشات لازم از آنها گرفته شده است که همه موارد به اطلاع عموم خواهد رسید.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77452

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.