• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم‌دره به تهران انجام شده است

  • کد خبر : 77466
  • 17 بهمن 1398 - 11:08
رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم‌دره به تهران   انجام شده است

به گزارش نبض سحر، علی خدایی مدیر کل اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب در مراسم افتتاح وبهره برداری از نصب سایه بان و بازسازی سکوی شماره یک ایستگاه راه آهن خرم دره با بیان این‌که در سالیان گذشته خدمات ویژه‌ای در ایستگاه خرم‌دره به مسافران صورت گرفته است، اظهار کرد: همه تلاش‌ها بر این است که خدمات […]

به گزارش نبض سحر، علی خدایی مدیر کل اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب در مراسم افتتاح وبهره برداری از نصب سایه بان و بازسازی سکوی شماره یک ایستگاه راه آهن خرم دره با بیان این‌که در سالیان گذشته خدمات ویژه‌ای در ایستگاه خرم‌دره به مسافران صورت گرفته است، اظهار کرد: همه تلاش‌ها بر این است که خدمات ارائه شده در شان مردم منطقه باشد.

وی در مراسم افتتاح نصب سایه بان و بازسازی سکوی شماره یک ایستگاه راه آهن خرم دره ،گفت: جمع کل هزینه‌هایی را که طی سه سال گذشته فقط در بخش محوطه‌سازی، سالن، پاسگاه و سکوها بالغ بر ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: مجموع هزینه‌ها در سه سال گذشته نزدیک هفت میلیارد تومان بوده است.

خدایی با اشاره به برقراری قطار ویژه از خرم دره به تهران نیز گفت: رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم‌دره به تهران که یکی از مطالبات مردم منطقه است، انجام شده که امیدواریم این اتفاق و خدمت که شایسته مردم منطقه است به نتیجه برسد.

وی با بیان این‌که از جمله اقدامات صورت گرفته در ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره می‌توان به احداث سکوی دوم و پاساژ زیرگذر، محوطه‌سازی و احداث پاسگاه جدید ایستگاه خرم‌دره اشاره کرد، ادامه داد: در سال‌جاری نیز نصب سایبان و پاساژ زیرگذر و بازسازی سکوی یک صورت گرفت.

خدایی با تاکید بر این‌که پیگیر افزایش ارایه خدمات در ایستگاه خرم‌دره هستیم، بیان کرد: رایزنی برای برقراری قطار ویژه از ایستگاه خرم‌دره به تهران که یکی از مطالبات مردم منطقه است انجام شده که امیدواریم منتج به نتیجه شود.

مدیر اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب با تاکید بر این‌که رونق و توسعه بخش بازرگانی ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره نیز یکی از اولویت‌ها است، بیان کرد: در همین راستا در سال ۹۷ حدود ۳۷۵ تن خمیر کاغذ برای شرکت پارس‌حیات تخلیه شد.

این مسئول با بیان این مطلب که ایستگاه خرم‌دره هم از بعد مسافری و هم از بعد بازرگانی و باری اهمیت بیشتری نسبت به سایر ایستگاه‌های تشریفاتی دارد، افزود: انتظار داریم با کمک مسئولان بتوانیم بیش از بیش به صنایع شهرستان خدمات ریلی ارائه دهیم؛ چراکه فرمایش رهبری استفاده از خدمات ریلی در حمل بار و مسافر است و دستور موکد بر این است که دست‌اندرکاران و دولت‌مردان کاری کنند که بار و مسافر روز به روز بیشتر از جاده‌ها با توجه به مشکلات و حوادثی که وجود دارد کم شود.

وی خاطرنشان کرد: توسعه خدمات ریلی یکی از اولویت‌های برنامه توسعه است‌

لازم به ذکر است نصب سایه بان و بازسازی سکوی شماره یک ایستگاه راه آهن خرم دره با حضور فرماندار خرم دره ، مدیر کل اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب و جمعی از مسئولان شهرستان و مردم با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان برگزارشد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77466

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.