• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
9

اعزام دانش آموزان خرمدره ای به راهیان نور جنوب کشور

  • کد خبر : 77478
  • 20 بهمن 1398 - 12:04
اعزام دانش آموزان خرمدره ای به راهیان نور جنوب کشور

سرهنگ محمد امیرخانی صبح امروز در حاشیه اعزام دانش آموزان پسر مدارس خرمدره به اردوهای راهیان نور جنوب کشور در گفت و گو با نبض سحر گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و اردوهای راهیان نور ظرفیت خوبی برای انتقال رشادت‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان […]

سرهنگ محمد امیرخانی صبح امروز در حاشیه اعزام دانش آموزان پسر مدارس خرمدره به اردوهای راهیان نور جنوب کشور در گفت و گو با نبض سحر گفت: هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و اردوهای راهیان نور ظرفیت خوبی برای انتقال رشادت‌ها و از جان گذشتگی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان کشوراست.

این مسئول با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور را می‌توان به عنوان یک راهبرد فرهنگی موثر برای افزایش قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران به شمار آورد، عنوان کرد: راهیان نور حرکتی فرهنگی نوین در جهت حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل امروز است.

امیرخانی با اشاره به اعزام کاروان راهیان نور گفت: ۸۰ دانش آموز پسر این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس در جنوب غرب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره گفت: این دانش آموزان طی ۴ روز از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاوبه، طلائیه ، فتح المبین و دیگر یادمان هابازدید خواهند داشت.

امیرخانی در خصوص برنامه های فرهنگی این اردو گفت: در این اردو پخش کلیپ با موضوع شهدا و دفاع مقدس، اجرای نمایش و قرائت ادعیه از جمله برنامه های فرهنگی و ارزشی این اردو به شمار می رود و گفتنی است؛ جمعی از راویان دوران دفاع مقدس نیز دانش آموزان را در این برنامه فرهنگی همراهی می کنند.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.