• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

حضور حماسی مردم در انتخابات دشمنان را مایوس خواهد کرد

  • کد خبر : 77546
  • 01 اسفند 1398 - 15:25
حضور حماسی مردم در انتخابات دشمنان را مایوس خواهد کرد

امام جمعه خرمدره گفت:دستور شرع ما، دستور عقل ما ، دستور رهبر ما این است که در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم در و مرحله بعد، انتخاب اصلح ، فردی دلسوز و متعهد و انقلابی وشجاع را روانه مجلس کنیم تا بتواند حقوق مردم را استیفا و در مقابل دشمنان مستحکم و باعث عزت و سرافرازی مردم و مانع فساد و اختلاس شود.

حجت الاسلام سید علی حسینی در گفت و گو با نبض سحر گفت: یوم الله دیگری پیش روی مردم متدین ، متعهد و قدردان زحمات شهدا و امام و رهبری ، روز افتخار آفرین، روز امنیت بخش و انسجام و عزت آفرین ، روز انتخابات است .

وی با اشاره به اهمیت انتخابات در دوم اسفند ماه گفت: در روز دوم اسفند ۹۸ در حالی که غم از دست دادن شهدا مخصوصا سردار سلیمانی بر دل ، و خشم و کینه و نفرت از دشمنان در قلب ، ولی با ارواح واجسام متحد ، ید واحده در مقابل مستکبرین عالم به پای صندوق های رای می رویم .

امام جمعه خرمدره با اشاره به لزوم حضور حداکثری در انتخابات گفت: دستور شرع ما، دستور عقل ما ، دستور رهبر ما این است که در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم در و مرحله بعد، انتخاب اصلح ، فردی دلسوز و متعهد و انقلابی وشجاع را روانه مجلس کنیم تا بتواند حقوق مردم را استیفا و در مقابل دشمنان مستحکم و باعث عزت و سرافرازی مردم و مانع فساد و اختلاس شود.

حسینی گفت: نمایندگان مجلس (مردان و زنانی) که الگوی آنها مثال شهید مدرس باشد و عملشان خالصانه و برای آبادانی میهن باشد و تقویت ارزشها وبه انجام رسانیدن منویات امامین انقلاب باشد..

وی در ادامه گفت: ان شاالله مردم ما همه عرصه ثابت کرده اند ، پای صندوق های رای حاضر و کشور خود را و مردم خود را و نظام خود را مجدد پشتیبانی خواهند کرد، امروز این حضور ما معنا و مفهوم گسترده تر دارد ، و حضور مردم در انتخابات مایه یاس و نا امیدی دشمنان خواهد بود.

امام جمعه خرمدره در پایان با دعوت از آحاد مردم گفت: از تمامی آحاد مردم شریف و انقلابی و شهید پرور شهرستان های ابهر و خرمدره و سلطانیه دعوت می شود با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، حماسه ای دیگر را خلق نماییم و دشمنان این نظام را بار دیگر مایوس کنیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77546

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.