• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
10

پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرم دره برگزار شد

  • کد خبر : 77583
  • 07 اسفند 1398 - 10:55
پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرم دره برگزار شد

به گزارش نبض سحر،  پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرم دره به ریاست محمدی فرماندار و با حضور روسای کل ادارات شهرستان با رعایت ضوابط بهداشتی و ضدعفونی های لازم(دستها و سالن) برگزار شد.   در این جلسه دکتر کریمخانی رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم دره ضمن بیان اهمیت توجه به […]

به گزارش نبض سحر،  پنجمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرم دره به ریاست محمدی فرماندار و با حضور روسای کل ادارات شهرستان با رعایت ضوابط بهداشتی و ضدعفونی های لازم(دستها و سالن) برگزار شد.
  در این جلسه دکتر کریمخانی رئیس شبکه بهداشت و درمان خرم دره ضمن بیان اهمیت توجه به بیماری کرونا و آخرین وضعیت این بیماری در سطح کشور، همکاری و همراهی کلیه دستگاههای اجرایی را در این خصوص خواستار شد.
 در ادامه پیگیری مصوبات قبلی و نحوه ایزوله کردن و بهسازی جایگاه زباله شهری جهت جلوگیری از نفوذ شیرابه به آبهای زیرزمینی و تغییر در کیفیت فیزیکوشیمیایی آب چاههای مجاور مورد بررسی قرار گرفت. روشهای پیشگیری از انتقال بیماری و آمادگی حوزه درمان شهرستان توسط ریاست بیمارستان و روشهای ضدعفونی و گندزدایی توسط کارشناس بهداشت محیط ارائه شد. تعطیلی جمعه بازار، تعطیلی استخر و لغو فعالیت کلیه باشگاههای ورزشی، عدم پذیرش تالارها، نظارت حداکثری بر فعالیت رستورانها و تهیه غذاهای آماده، الزام به ضدعفونی مداوم وسایط نقلیه عمومی، ادارات، مساجد و محیطهای فرهنگی و اموزشی و ..  از جمله مصوبات این جلسه بود.
درادامه هماهنگی بسیج سلامت نوروزی و انتظار از ادارات شهرستان از جمله: توجه به کنترل بهداشت اب شهرستان و کلرزنی و عدم عرضه ماهی زنده در محلهای فاقد شرایط و بازدیدهای مشترک وکشیکهای ادارات مورد بحث قرار گرفت و خانم دکتر محمدی رییس مرکز بهداشت شهرستان نیز در خصوص نحوه خدمات رسانی مراکز خدمات جامع سلامت و آمادگی های لازم شبکه در ایام تعطیلات نوروزی مواردی را بیان کرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.