• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
خانه دسته‌بندی نشده

تسریع در روند مبارزه با کرونا با رعایت فاصله گذاری اجتماعی

  • کد خبر : 77887
  • 04 اردیبهشت 1399 - 9:47

فرماندار خرم‌دره گفت: در صورت اهتمام بیشتر برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به شکست کرونا نزدیک می‌شویم. حجت محمدی صبح امروز (۳ اردیبهشت) در بازدید از هلال‌احمر خرم‌دره، افزود: هلال‌احمر شهرستان خرم‌دره همواره در حوزه امداد جاده‌ای و آموزش‌های مختلف به طور مستمر در صحنه بوده و در برنامه‌های مدیریت بحران در کم‌ترین زمان ممکن […]

فرماندار خرم‌دره گفت: در صورت اهتمام بیشتر برای رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به شکست کرونا نزدیک می‌شویم.

حجت محمدی صبح امروز (۳ اردیبهشت) در بازدید از هلال‌احمر خرم‌دره، افزود: هلال‌احمر شهرستان خرم‌دره همواره در حوزه امداد جاده‌ای و آموزش‌های مختلف به طور مستمر در صحنه بوده و در برنامه‌های مدیریت بحران در کم‌ترین زمان ممکن حاضر شده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که سرخ و سفیدهای هلال‌احمر ارمغانی از آرامش برای هم‌وطنان هستند، اظهار کرد: هلال‌احمر در برهه‌های خاصی که کشور درگیر آن بوده از امتحان ارائه خدمات به هموطنان همواره سربلند بیرون آمده و در عملیات برون‌مرزی برای کشور نیز آبروداری کرده‌اند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با بیان این‌که جاری شدن سیل و زلزله در سال گذشته مشکلاتی را به وجود آورد، ادامه داد: هلال‌احمر در این حوزه نیز از ارائه خدمات به هم‌وطنان کوتاهی نکرد و در مدیریت بحران حضوری فعال داشت.

محمدی با بیان این‌که سال گذشته در مراتع شهرستان خرم‌دره به لحاظ پوشش گیاهی وضعیت مطلوبی داشتیم، یادآوری کرد: فصل تابستان آتش‌سوزی‌هایی در مراتع به‌وقوع پیوست که هلال‌احمر شهرستان در این صحنه نیز فعال و تلاش کرد.

فرماندار خرم‌دره با بیان این‌که جمیعت هلال‌احمر شهرستان بیشترین تعامل را با دهیاران دارد، گفت: با توجه به این‌که دهیاران در مناطق روستایی در خط مقدم حوادث طبیعی هستند این تعامل و تداوم آموزش‌ها می‌تواند نقش حیاتی در مدیریت بحران داشته باشد.

محمدی با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان خرم‌دره در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، ادامه داد: ضدعفونی معابر و مکان‌های حساس از جمله مراکز درمانی از جمله این اقدامات بود که همزمان آموزش‌های مقابله با این بیماری را نیز در شهرستان ارائه شد.

وی به تب‌سنجی و غربال‌گری شهروندان در خرم‌دره اشاره کرد و افزود: از اسفند سال گذشته در مبادی ورودی و خروجی شهرستان ایستگاه‌های بازرسی سلامت دایر و تب‌سنجی کسانی که به شهرستان وارد می شدند توسط هلال احمر انجام شد.

فرماندار خرمدره گفت: امسال روز طبیعت این شهرستان برای نخستین بار در طول تاریخ خلوت‌ترین روز بود؛ چراکه در ورودی و خروجی شهرها و روستاها بیش از ۲۳ مورد ایستگاه بازرسی و انسداد مسیر را داشتیم و فاصله‌گذاری اجتماعی حتی در روستاهای گردشگری نیز به نحو مطلوب رعایت شد.

محمدی تاکید کرد: ستاد کرونای شهرستان خرم‌دره تا شکست کامل این بیماری به حتم در کنار هموطنان خواهد بود و وظایفی که تعریف شده را به نحو مطلوبی انجام خواهد داد.

وی به راه‌اندازی نقاهت‌گاه در شهرستان خرم‌دره اشاره کرد و افزود: ایجاد نقاه‌تگاه اقدام بی‌نظیر و ارزشمندی بود که به پیشنهاد استاندار زنجان راه‌اندازی و به تبع آن در سطح کشور نیز انجام شد که نتیجه خوبی داشت.

فرماندار شهرستان خرمدره گفت: آماده‌سازی نقاهتگاه و تامین اقلام مورد نیاز با کمک‌های هلال‌احمر شهرستان انجام شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.