• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
خانه دسته‌بندی نشده

تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی در منزل

  • کد خبر : 77884
  • 04 اردیبهشت 1399 - 9:31
تولید مواد ضدعفونی کننده تقلبی در منزل

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از شناسایی تولید کنندگان مواد ضد عفونی تقلبی در منزل خبر داد. به گزارش نبض سحر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ محرمعلی قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از شناسایی تولید کنندگان مواد ضدعفونی کننده تقلبی خبر داد و گفت: ماموران پلیس فتا شهرستان خرمدره، از تبلیغ فروش […]

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از شناسایی تولید کنندگان مواد ضد عفونی تقلبی در منزل خبر داد.

تولید مواد ضد عفونی کننده تقلبی در منزلبه گزارش نبض سحر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ محرمعلی قاسمی فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از شناسایی تولید کنندگان مواد ضدعفونی کننده تقلبی خبر داد و گفت: ماموران پلیس فتا شهرستان خرمدره، از تبلیغ فروش مواد ضد عفونی کننده توسط فردی در این شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران در ادامه تحقیقات خود دریافتند متهم به همراه چند نفر از اعضاء خانواده خود اقدام به تولید مواد ضد عفونی تقلبی در منزل کرده و با تبلیغ در فضای مجازی اقدام به فروش می‌کند.

او افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی به منزل متهم اعزام و در بازرسی از محل مشخص شد متهم با همکاری پدر و برادرش اقدام به ساخت مواد ضدعفونی کننده تقلبی در منزل می‌کند که کلیه ادوات و مواد تهیه کشف و متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره افزود: همچنین از این محل ۶۵۰ ماسک سه لایه، ۲۰۰ ژل یکبار مصرف، ۶۴ قوطی مواد ضدعفونی کننده تقلبی، ۳۴ قوطی خالی ۴۰۰ میلی لیتری به همراه یک گالن ۲۰ لیتری حاوی مواد دیگر، ۹۰ ماسک فیلتر دار، ۸ بسته دستکش نایلونی، ۱۵۰ دستکش لاتکس، ۲۰ تب سنج یکبار مصرف و ۲۴ اسپری الکل کشف و متهم دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.