• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
3
خانه دسته‌بندی نشده

آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای زمان برگزاری کنکور ۹۹

  • کد خبر : 77915
  • 09 اردیبهشت 1399 - 13:19
آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای زمان برگزاری کنکور ۹۹

زرین آمیزی گفت: آموزش و پرورش هنوز تقویم آموزشی خود را اعلام نکرده است تا براساس آن برای برگزاری کنکور تصمیم گیری کنیم. فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای زمان برگزاری کنکور سراسری   ۹۹ گفت:  آموزش و […]

زرین آمیزی گفت: آموزش و پرورش هنوز تقویم آموزشی خود را اعلام نکرده است تا براساس آن برای برگزاری کنکور تصمیم گیری کنیم.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین تصمیمات سازمان سنجش برای زمان برگزاری کنکور سراسری   ۹۹ گفت:  آموزش و پرورش هنوز تقویم آموزشی خود را به سازمان سنجش برای زمان برگزاری امتحانات اعلام نکرده است تا بر این اساس برای برگزاری کنکور سراسری تصمیم گیری کنیم.

زرین آمیزی ادامه داد: هر زمان اعلام قطعی به سازمان سنجش صورت بگیرد درباره زمان برگزاری کنکور سراسری تصمیم گیری خواهد شد.


بیشتر بخوانید: زمان برگزاری کنکورسراسری، وابسته به اعلام تقویم آموزش و پرورش


رئیس سازمان سنجش پیش تر گفته بود: هنوز نمی‌توان زمان برگزاری کنکور سراسری را اعلام کرد به این دلیل که آموزش و پرورش تقویم آموزشی خود را اعلام نکرده است. هر زمان که آموزش و پرورش تقویم امتحانات نهایی را روی سایت خود به صورت رسمی و دقیق اعلام کند آن زمان شورای سنجش و پذیرش شروع به تصمیم گیری درباره زمان برگزاری کنکور ۹۹ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی خواهد کرد.

وزیر آموزش و پرورش نیز روز گذشته زمان برگزاری امتحانات نهایی و کنکور را اعلام کرد وگفت: برای پایه دوازدهم طبق روال هرساله آخر اردیبهشت پایان سال تحصیلی خواهد بود و پس از تعطیلات عید فطر، امتحانات از ۱۰ یا ۱۷ خرداد آغاز و تا یک هفته از تیر ادامه خواهد داشت؛ کنکور نیز ۲۰ روز پس از آخرین امتحان نهایی برگزار خواهد شد که حدودا هفته اول مرداد می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.