• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
3
خانه دسته‌بندی نشده

آزاد شدن سهام عدالت مهم است/ امسال در برخی از کالا‌ها تقریبا خودکفا هستیم

  • کد خبر : 77930
  • 11 اردیبهشت 1399 - 13:20
آزاد شدن سهام عدالت مهم است/ امسال در برخی از کالا‌ها تقریبا خودکفا هستیم

رئیس جمهور گفت: آزاد شدن سهام عدالت برای مردم بسیار مهم است که با دستور و موافقت رهبر معظم انقلاب امکان پذیر شد. به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آیین آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت‌خانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی در استان ایلام که […]

رئیس جمهور گفت: آزاد شدن سهام عدالت برای مردم بسیار مهم است که با دستور و موافقت رهبر معظم انقلاب امکان پذیر شد.

آزاد شدن سهام عدالت مهم است/ امسال در برخی از کالا‌ها تقریبا خودکفا هستیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز در آیین آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت‌خانه‌های نیرو و جهاد کشاورزی در استان ایلام که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: امسال برای ما سال بسیار مهمی است؛ سالی که از یک طرف تحریم و از یک طرف توطئه‌های دشمنان و از طرف دیگر کرونا را داریم. اما باید امسال را در عمل تبدیل کنیم به سال جهش تولید و همانطور که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند باید یک اقدام ویژه‌ای در بخش تولید اعم از کشاورزی، صنعت، خدمات و … انجام دهیم.

او افزود: امسال دست به دست هم می‌دهیم تا سال، سال جهش تولید باشد و دشمنان ما هم بداند که این ملت قدرتمند در برابر توطئه آنها تسلیم نخواهد شد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امسال شرایط ما به دلیل ویروس کرونا کمی سخت است، تاکید کرد: در این روز که ملقب به روز کارگر است احساس می‌کنم که عده‌ای از کارگران و فعالان اقتصادی ما در فشار و مضیقه هستند؛ در کنار همه این سختی‌ها امسال قدم‌های بسیار خوبی را شاهد هستیم برای مثال گزارش دیروز بانک مرکزی از وضع پس‌انداز مردم  در بانک‌ها  نشان دهدنه رشد وضعیت اقتصادی مردم  است.

روحانی ادامه داد: در بورس هم شاهد یک تحول و رشد بی نظیر بودیم و بیشتر مردمی که در بورس فعال هستند سود فرآوانی به آنها رسیده است. همچنین طرح‌های بسیار مهمی در هفته‌ها و ماه‌های پیش رو به بورس عرضه خواهد شد.

آزاد شدن سهام عدالت برای مردم بسیار مهم است

حسن روحانی با اشاره به آزاد سازی سهام عدالت افزود: آ‌نهایی که دارای سهم یک میلیون تومانی هستند اگر بخواهند سهام خود را در معرض فروش قرار دهند رقم قابل ملاحظه‌ای به آنها تعلق می‌گیرد و آنهایی هم که بخواهند سهام خود را نگه دارند سود خوبی به دست خواهند آورد و موضوع آزادسازی سهام عدالت قدم مهمی بود که با دستور و موافقت رهبرمعظم انقلاب انجام شد.

امسال در برخی از کالا‌ها تقریبا خودکفا هستیم

رئیس جمهور گفت: برای پنجمین سال در گندم خودکفا شدیم. همانطور که شاهد بودید تولید گندم و کلزا از سال ۹۲  چند برابر شده است.

او افزود: ۲۴ سد در غرب کشور در دولت تدبیر و امید افتتاح و تکمیل شده و شرایط مناسبی برای فعالیت و تولید ایجاد شده است.

مردم دیگر به دنبال ثبت نام برای بیمه بیکاری نیستند

روحانی در ادامه با بیان اینکه در حد توان خود پشتیبان مردم هستیم و مردم باید بدانند که تنها نیستند، گفت: همه ارکان کشور و همه خیران در این ماه رمضان به دنبال خدمت به آنها هستند .

او افزود: در این چند روز که فعالیت اقتصادی آغاز شده، وزیر کار اعلام کرد آنهایی که برای بیمه بیکاری ثبت نام می کردند دیگر به دنبال ثبت نام نیستند و این خبر خوشحال کننده ای است.

روحانی تاکید کرد: برای ما روشن نیست که چه زمانی ویروس کرونا تمام خواهد شد و پایان این بیماری مبهم است ، از رهبران دیگر کشورها هم  که در خصوص اتمام این بیماری پرسیدم آنها هم اظهار بی اطلاعی کردند.

رئیس جمهور گفت: آمار مبتلایان و بستری شدگان تا شب گذشته نزولی و رو به کاهش بود.

او با اشاره به سوال رهبران دیگر کشورها که آیا تخت و تجهیزات برای این بیماری به اندازه کافی دارید؟ گفت: در حال حاضر در کشور ما بخش اعظم تجهیزات خالی است و با وجود شرایط سخت امروز، برای حل این مسئله امید داریم.

روحانی در پایان افزود: به دنبال حفظ نشاط مردم هستیم و امیدواریم به عید فطر که می رسیم روحیه مردم حفظ و مشکلات حل شده باشد.

انتهای پیام/ب

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77930

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.