• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
4
خانه دسته‌بندی نشده

قرارداد ۲۵ ساله با پکن به معنای فروش چیزی نیست

  • کد خبر : 78097
  • 23 تیر 1399 - 6:28

Remaining Time -1:56 کد ویدیو دانلود فیلم اصلیاین جلسات چندین مرتبه برگزار و تصمیمات گرفته شده در این جلسات چندین مرتبه با نمایندگان چینی رد و بلد شد تا نهایتا یک پیش نویس نهایی با عنوان ویرایش نهایی برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین به دست طرفین رسید.به گفته وی؛ این توافق نامه به […]

Remaining Time -1:56 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
این جلسات چندین مرتبه برگزار و تصمیمات گرفته شده در این جلسات چندین مرتبه با نمایندگان چینی رد و بلد شد تا نهایتا یک پیش نویس نهایی با عنوان ویرایش نهایی برنامه همکاری جامع ۲۵ ساله ایران و چین به دست طرفین رسید.
به گفته وی؛ این توافق نامه به تصویب هیئت دولت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: جزئیات طرح تجارت ۲۵ ساله با چین چیست؟
حریری: هنوز هیچ جزئیاتی از این قرار داد مشخص نیست و هر دو کشور به تازگی وارد فصل جدیدی از مذاکرات شده اند که از آن پس جزئیات و اعداد و ارقام مشخص خواهند شد.
در این توافق نامه چند صفحه‌ای فقط به ظرفیت‌ها و توانایی‌های دو کشور برای رفع نیاز‌های یک دیگر در بلند مدت اشاره شده است و تمام مباحثی که درخصوص وطن فروشی و اجاره دریا‌ها شنیده می‌شود همگی کذب اند.
باشگاه خبرنگاران جوان: جریان فروش و اجاره جزایر خلیج فارس از چه قرار است؟
حریری: این گونه شایعات همیشه از سوی دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی وجود داشته و هیچ تعجبی از بروز آن‌ها وجود ندارد، اما رسانه ملی کشور باید هرچه سریعتر نسبت به رد این شایعات و آگاه سازی مردم نسبت به اخبار واقعی اقدام کند.
باشگاه خبرنگاران جوان: رابطه ایران و چین فقط به تجارت ختم می‌شود؟
حریری: خیر با توجه به برنامه‌ها و اهدافی که در سند چشم انداز سال ۱۴۰۴ به آن‌ها اشاره شده است، سالانه به حدود ۷۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در اقتصاد کشور داریم، اما ظرفیت‌های داخلی برای برآورده کردن این نیاز کافی نیست و کشور چینی یکی از بهترین گزینه‌ها برای انجام این سرمایه گذاری در ایران است.
در صورتی که این توافقنامه‌ها بین ایران و چین به بهترین نحو ممکن پیش برود و سرمایه گذاری‌ها به بهترین شکل انجام گیرند، حجم تجارت سالانه بین دو کشور در آینده نزدیک تا ۵۰۰ میلیارد دلار نیز نزدیک خواهد شد. Remaining Time -1:03 کد ویدیو دانلود فیلم اصلیگفت و گو از حسین فطرتی

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=78097

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.