• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
9

اعطای تسهیلات ویژه برای مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی در زنجان

  • کد خبر : 77614
  • 23 دی 1399 - 10:52

ایسنا/زنجان رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی با تسهیلات ویژه در شهرستان زنجان تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد. سرهنگ محمدحسن خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی با تسهیلات ویژه در زنجان، اظهار کرد: اجرای طرح […]

اعطای تسهیلات ویژه برای مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی در زنجان

ایسنا/زنجان رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان گفت: اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی با تسهیلات ویژه در شهرستان زنجان تا پایان بهمن‌ماه ادامه دارد.

سرهنگ محمدحسن خلجی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تمدید اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی با تسهیلات ویژه در زنجان، اظهار کرد: اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌ها که از آبان‌ماه امسال آغاز شده بود، همچنان تا پایان بهمن‌ماه امسال ادامه دارد.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات ویژه برای ترخیص موتورسیکلت‌های متخلف توقیف شده در سال‌های گذشته، افزود: در راستای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی با تسهیلات ویژه، موتورسیکلت‌های توقیفی که قبل از امسال در پارکینگ‌ها هستند با هزینه مصوبه و تخفیف ترخیص می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه واجدان شرایط با ارائه مدارک مالکیت موتورسیکلت به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه کرده و از تسهیلات در نظر گرفته شده استفاده کنند، خاطرنشان کرد: آخرین مهلت استفاده از تسهیلات مذکور تا پایان بهمن‌ماه امسال است، بنابراین توصیه می‌شود مالکان موتورسیکلت‌های توقیفی هرچه سریع‌تر برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=77614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.