• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
15

تصادف زنجیره‌ای آزادراه زنجان – قزوین ۷ مصدوم بر جای گذاشت

  • کد خبر : 78376
  • 04 فروردین 1400 - 8:38

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت:  شب گذشته (سوم فروردین‌ماه) بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با چندین خودروی سواری، ۷ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند. اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تصادف زنجیره‌ای رخ داده در اتوبان زنجان – قزوین، اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه […]

تصادف زنجیره‌ای آزادراه زنجان - قزوین ۷ مصدوم بر جای گذاشت

ایسنا/زنجان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان گفت:  شب گذشته (سوم فروردین‌ماه) بر اثر برخورد یک دستگاه تریلی با چندین خودروی سواری، ۷ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

اصغر جعفری‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با تصادف زنجیره‌ای رخ داده در اتوبان زنجان – قزوین، اظهار کرد: شب گذشته یک دستگاه تریلی حامل مواد سوختی، یک دستگاه پراید، پرشیا، پژو ۴۰۵ و چند خودروی دیگر در اتوبان زنجان – قزوین (۶۰ کیلومتر مانده به زنجان در لاین شمالی) با یکدیگر برخورد کردند.

وی از مصدوم شدن ۷ نفر بر اثر رخ دادن این تصادف زنجیره‌ای خبر داد و افزود: ۷ مصدوم حادثه توسط چهار آمبولانس کدهای چرگر (دو آقا و یک خانم) و غزال (یک خانم و یک آقا) و صائین‌قلعه (یک آقا) و هیدج (یک آقا) به بیمارستان بوعلی سینای خرم‌دره منتقل شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه آمبولانس‌ها در ساعت ۲۳:۰۴ به محل حادثه اعزام شده بودند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تریلی حامل گازوییل بوده و نشت آن باعث لغزنده شدن جاده شده بود، جاده توسط نیروهای آتش‌نشانی، هلال‌احمر و راهداری پاکسازی و محل توسط عوامل نیروی انتظامی و پلیس راهور ایمن و کنترل ترافیکی شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78376

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.