• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
15

جوانان برای توسعه کشور منتظر مسئولان نباشند

  • کد خبر : 78391
  • 14 فروردین 1400 - 9:56

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان برای پیشرفت و توسعه کشور نباید منتظر مسئولان باشند. حجت‌الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (۱۴ فروردین‌ماه) در همایش جوان آینده که در سالن همایش ۹ دی ابهر برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تکیه کشور به ظرفیت و پتانسیل‌ جوانان، عنوان کرد: برای پیشرفت […]

جوانان برای توسعه کشور منتظر مسئولان نباشند

ایسنا/زنجان نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان برای پیشرفت و توسعه کشور نباید منتظر مسئولان باشند.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی صبح امروز (۱۴ فروردین‌ماه) در همایش جوان آینده که در سالن همایش ۹ دی ابهر برگزار شد، با تاکید بر ضرورت تکیه کشور به ظرفیت و پتانسیل‌ جوانان، عنوان کرد: برای پیشرفت منطقه نباید منتظر مسئولان باشیم.

این مسئول با بیان اینکه ساختارهای تشکیلاتی که در دفاتر نمایندگی در منطقه راه‌اندازی شده، در راستای حل مشکلات مردم و کمک به آن‌ها است، بیان کرد: این ساختارها به هیچ عنوان رقیب گروه‌های مردمی، نخبگان و فرهیختگان نیست، بلکه ظرفیت نماینده را در اختیار مردم قرار می‌دهد.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه هر گروهی از جوانان و نخبگان حوزه انتخابیه که انگیزه و ایده مناسبی برای پیشرفت منطقه داشته، نباید معطل دیگران بمانند، تصریح کرد: ریل‌گذار قطاری خواهیم بود که مردم، نخبگان، فرهیختگان و جوانان سوار آن خواهند بود.

وی با تاکید بر این مطلب که اگر موفق به جلب حضور فرهیختگان، نخبگان و جوانان باشیم، تحول عظیمی طی این چند سال در منطقه رخ خواهد داد، گفت: جلب حضور و مشارکت واقعی نخبگان و گروه‌های مختلف مردمی برای استفاده از ظرفیت‌های نماینده مجلس در سه شهرستان حوزه انتخابیه، حلقه مفقوده پیشرفت و توسعه منطقه تا به امروز بوده است.

شجاعی بیان کرد: تاکنون همه ظرفیت جوانان در منطقه ما استحصال نشده و کیفیت نامطلوب حضور نخبگان در پیشبرد امور، یکی از چالش‌های حوزه انتخابیه ابهر، خرم‌دره و سلطانیه محسوب می‌شود.

نماینده مردم ابهر، خرم‌دره و سلطانیه در خانه ملت با یادآوری اینکه برخی‌ها با کج‌سلیقگی، پیشرفت بخشی از منطقه را منوط به ظلم به منطقه‌ای دیگر کردند، ادامه داد: متاسفانه بخشی از منطقه پیشرفت با ظلمی که به بخش‌های دیگر شده، محقق گشته که این رویکرد نه مورد تایید اسلام است و نه مورد تایید انقلاب، نه مورد تایید عقل و نه مورد تایید علم و از هر زاویه‌ای به آن نگاه کنید، خطا است.

وی با اشاره به این مطلب که همگی ما سوار یک کشتی هستیم و این کشتی در اقیانوس طوفانی در حرکت است، تصریح کرد: باید سواران این کشتی از موهبت‌ها به صورت عادلانه برخوردار باشند.

شجاعی با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۵۰ درصد صنایع استان در ابهر، خرم‌دره و سلطانیه قرار دارد اما کمتر از ۲۰ درصد آن فعال است، افزود: این امر آثار همان تنگ‌نظری‌ها و ظلم‌هایی است که در گذشته انجام شده و این امر در حالی است که منطقه باید به طور متوازن در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78391

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.