• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
19

کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری در سال گذشته ۴۶ درصد رشد یافت

  • کد خبر : 78400
  • 15 فروردین 1400 - 7:42

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان کمک‌های مردمی در سطح استان جمع‌آوری شد که ۴۶ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشت.   هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در سال گذشته ۱۳۳ درصد تحقق یافت. […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته ۱۷ میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان کمک‌های مردمی در سطح استان جمع‌آوری شد که ۴۶ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشت.

 

هدایت صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده در سال گذشته ۱۳۳ درصد تحقق یافت.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین وظایف این نهاد الهی وانقلابی، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه در راستای خدمات‌رسانی به ولی‌نعمتان است.
صفری افزود: مردم نوع‌دوست استان زنجان در جشن نیکوکاری سال ۹۹ بیش از ۱۷میلیاردو ۶۹۷ میلیون تومان کمک کرده‌اند که این میزان کمک به میزان ۱۳۳ درصد محقق شده و ۴۶ درصد نسبت به سال ۹۸ رشد داشته است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی  جمع‌آوری شده از خیران و مردم نیک‌اندیش استان با رعایت حفظ عزت نفس وکرامت انسانی تا قبل از پایان سال  در بین جامعه هدف و خانواده‌های تحت حمایت، توزیع ویا به حساب بانکی آن‌ها واریز شده است.
وی با اشاره نامگذاری سال ۱۴۰۰ توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان 《تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها》 اظهار داشت: قام معظم رهبری(مد ظله العالی) با اشراف کامل ومطالعه دقیق  نسبت به نامگذاری سال‌ها اقدام می‌کنند و این نامگذاری صرفا یک شعار نیست بلکه نقشه راه است و تحقق شعار در کمیته امداد امام خمینی(ره) به معنی توانمندسازی وایجاد درآمد پایداربرای خانواده‌ها و نظارت موثر بر طرح‌های ایجاد شده  و برداشته شدن موانع پیش روی طرح‌های اشتغال است.
صفری تاکید کرد: تحقق شعار سال، نیازمند برنامه‌ریزی است و با توجه به اینکه اشتغال، رکن جدی توانمندسازی است از همین ابتدای سال این هدف در نظر گرفته شده و هر کدام از شهرستان‌ها به اندازه خود در این راستا اثرگذار هستند.// آ
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.