• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

احداث ۷۴۴ واحد مسکن برکت در زنجان

  • کد خبر : 78413
  • 18 فروردین 1400 - 6:25

ایسنا/زنجان در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه ۷۴۴ واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن، از احداث ۷۴۴ واحد مسکن برکت برای اقشار کم‌درآمد در زنجان خبر داده شد. آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۷ فروردین‌ماه) در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه ۷۴۴ واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن که از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر راه […]

احداث ۷۴۴ واحد مسکن برکت در زنجان

ایسنا/زنجان در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه ۷۴۴ واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن، از احداث ۷۴۴ واحد مسکن برکت برای اقشار کم‌درآمد در زنجان خبر داده شد.

آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز (۱۷ فروردین‌ماه) در برنامه گزارش عملیات اجرایی پروژه ۷۴۴ واحدی برکت طرح اقدام ملی مسکن که از طریق ارتباط ویدئوکنفرانسی با وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار کرد: تلاش‌های همه کسانی که برای محرمیت‌زدایی و تامین مسکن نیازمندان فعالیت می‌کنند، قابل ستایش است و ستاد اجرایی فرمان امام جزو نخستین نهادهایی است که در کمک‌های مومنانه و محرومیت‌زدایی از مناطق محروم به فرمان امام‌المسلمین لبیک گفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان حوزه‌های دانش‌بنیان را از دیگر خدمات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان امام خواند و افزود: این ستاد در ارتباط با مقابله با مهمان ناخوانده و منحوس ویروس کرونا نیز قدم‌های بلندی برداشته است.

مدیر فنی شرکت توسعه‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) نیز در ادامه این برنامه تصریح کرد: پروژه برکت یکی از طرح‌های ممتاز و پیشرو در میان پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در استان زنجان است و نیازهای انباشته دوره‌های قبل برای تامین مسکن محرومان را جبران کرده است.

صادقی با اشاره به اینکه ستاد اجرایی فرمان امام، زمین هفت هکتاری را در اختیار طرح اقدام ملی قرار داده است، عنوان کرد: این پروژه ۷۴۴ واحدی در بلوک‌های مستقل هشت واحدی تعریف شده است که ۲۴۰ واحد آن شهریورماه و نیمی از واحدها نیز تا پایان امسال به متقاضیان تحویل داده می‌شود و مابقی در نیمه نخست سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال شاهد بهره‌برداری مسکن برکت در نقاط مختلف کشور هستیم، تصریح کرد: استان زنجان نیز از سایر مناطق عقب نخواهد ماند اما پیمان‌کاران در تهیه مصالح ساختمانی با مشکلاتی مواجه هستند و برای تامین فولاد و سیمان نیاز به حمایت دارند و برای اینکه قیمت تمام‌شده مسکن‌ بالا نرود باید دستگاه‌های اجرایی کمک کنند.

این مسئول ادامه داد: افزایش تسهیلات بانکی و کاهش نرخ سود نیز کمک خواهد کرد تا با تامین مالی پروژه، شاهد رونق تولید و رفع موانع صنعت ساختمان باشیم.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78413

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.