• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
13

جزئیات جدید از نحوه شهادت دو محیط‌بان زنجانی

  • کد خبر : 78410
  • 18 فروردین 1400 - 6:25

ایسنا/زنجان بنا به گفته فرمانده یگاه حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست، دو محیط‌بان زنجان با تیر جنگی به شهادت رسیده‌اند. سرهنگ جمشید محبت‌خانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با شبکه خبر، با اشاره به جزئیات شهادت دو محیط‌بان زنجانی با بیان اینکه روز گذشته (۱۶ فروردین‌ماه) ساعت ۱۸:۳۰ دو محیط‌بان در منطقه فیله‌خاصه به سرنشینان یک دستگاه […]

جزئیات جدید از نحوه شهادت دو محیط‌بان زنجانی

ایسنا/زنجان بنا به گفته فرمانده یگاه حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست، دو محیط‌بان زنجان با تیر جنگی به شهادت رسیده‌اند.

سرهنگ جمشید محبت‌خانی دقایقی پیش در گفت‌وگو با شبکه خبر، با اشاره به جزئیات شهادت دو محیط‌بان زنجانی با بیان اینکه روز گذشته (۱۶ فروردین‌ماه) ساعت ۱۸:۳۰ دو محیط‌بان در منطقه فیله‌خاصه به سرنشینان یک دستگاه نیسان مشکوک می‌شوند که اقدام به تعقیب این افراد که در حال شکار غیرمجاز بودند، می‌کنند.

وی تصریح کرد: تعقیب و گریز ادامه داشته و سرنشینان خودروی نیسان، خودرو را به سمت جاده زنجان به قزوین هدایت می‌کنند که در این شرایط نیروهای محیط‌زیست از طریق تماس با تلفن ‌همراه و بی‌سیم مراتب را به مسئولان امر گزارش می‌دهند.

این مسئول ادامه داد: در ادامه تعقیب و گریز، خودروی شکارچیان غیرمجاز وارد مسیر فرعی شده و تعقیب یک ساعت ادامه داشته که از ساعت ۱۹:۳۰ ارتباط محیط‌بانان با مرکز قطع می‌شود که بلافاصله نیروها وارد عمل می‌شوند که با تاریک شدن هوا جست‌وجوها به نتیجه نمی‌رسد.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست با بیان اینکه صبح امروز (۱۷ فروردین‌ماه) و با تلاش نیروها پیکر این دو شهید در کنار خودروی خود پیدا شد که متاسفانه شکارچیان، آن‌ها را با تیر جنگی به شهادت رساندند که در این رابطه پرونده تشکیل شده و موارد در حال بررسی است.

انتهای پیام

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78410

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.