• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

خنثی شدن توطئه‌های معاندین، منافقین و استکبار با حضور مردم در انتخابات

  • کد خبر : 78492
  • 30 خرداد 1400 - 10:27

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: علیرغم تلاش معاندین، منافقین، سلطنت طلبان، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها برای عدم حضور در پای صندوق‌های رای، مردم حماسه باشکوهی را رقم زدند.   به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک حماسه عظیم و شور آفرین مردم در انتخابات، اظهار داشت: بار دیگر […]

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: علیرغم تلاش معاندین، منافقین، سلطنت طلبان، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها برای عدم حضور در پای صندوق‌های رای، مردم حماسه باشکوهی را رقم زدند.

 

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در جمع خبرنگاران با تبریک حماسه عظیم و شور آفرین مردم در انتخابات، اظهار داشت: بار دیگر ملت ایران در انتخابات پیروز شدند.

وی با بیان اینکه اگر به نصرت الهی ایمان داشته باشیم، پیروزی نزدیک و قریب است، افزود: این انتخابات نشان داد که مردم به شعارهای انقلاب برگشته و  دوباره به تفکر انقلاب رای دادند.
این مسئول خاطرنشان کرد: این انتخابات نشان داد که مردم در مقابل دشمنان و ظالمان نه تنها تسلیم نشده بلکه با مقاومت راه اصلی خود را که استقلال و آزادی است انتخاب کرده و از هیچ دشمنی ترس و واهمه نداشته و تسلیم نمی‌شوند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات موجب انسجام داخلی می شود چرا که همه سلایق در این انتخابات شرکت کرده و شعار را داده و مناظره کردند، افزود: این دوره انتخابات مردم به شعار رای نداده و به عمل رای دادند و ضروری است رئیس جمهور منتخب به شعارهای خود پایبند بوده و به آنها جامه عمل بپوشاند.
حجت‌الاسلام بیگدلی یادآورشد: مردم خواستار رفع مشکلات اقتصادی هستند که اغلب آنها به دلیل سوئ مدیریت ایجاد شده است و ضروری است رئیس جمهور منتخب مدیران مناسب و قوی را انتخاب کرده و سیستم مدیریتی را تغییر دهد.
وی با بیان اینکه مردم از سیستم مدیریتی مریض ضربه دیده‌اند، افزود: حل اشکالات سیستم بانکی، اشتغال و ورود کالاها مطالبه مردم از منتخب خود هست.
این مسئول یادآورشد: با حضور گسترده در انتخابات  بار دیگر مردم به ولی خود و آرمان‌های شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی لبیک گفته و علیرغم تلاش معاندین، منافقین، سلطنت طلبان، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها برای عدم حضور  در پای صندوق‌های رای، حماسه باشکوهی را رقم زدند.
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان زنجان خاطرنشان کرد: نتایج بین‌الملی حضور مردم در پای صندوق‌های رای تقویت جبهه مقاومت و تضعیف جبهه کفر است و در اثر  این حضور تحریم‌های بین‌المللی متزلزل شده و با دیپلماسی قوی تحریم‌ها خنثی می‌شود.
حجت‌الاسلام بیگدلی انسجام منطقه ای را یکی دیگر از آثار حضور گسترده مردم در انتخابات عنوان کرد و افزود:  این حضور موجب همسویی و انسجام کشورهای منطقه می‌شود.
وی گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای پیروزی بر شبکه‌های معاندین و منافقین و آری بزرگ به جمهوری اسلامی بود.//ن

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78492

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.