• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
14
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

سپاه به عنوان یک وظیفه در همه حالات در کنار مردم قرار دارد

  • کد خبر : 78677
  • 09 شهریور 1400 - 10:46
سپاه به عنوان یک وظیفه در همه حالات در کنار مردم قرار دارد
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده در بین مردم گفت: پزشکان نیز در درمانگاه‌های سپاه، آمادگی کمک و ارائه خدمات به مردم را دارند و در هر جایی که لازم باشد، سپاه به عنوان یک وظیفه در همه حالات در کنار مردم قرار دارد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای گام پنجم رزمایش طرح شهید حاج قاسم سلیمانی طرح اظهار داشت: این رزمایش در پی دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی و تاکید فرمانده کل سپاه پاسداران و با حضور و مشارکت بسیجیان و ادارات مرتبطی با مبارزه و مقابله با کرونا در سطح سپاه استان در حال برگزاری است.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان در این طرح با تمام امکاناتی که در اختیار سپاه استان است با کمک به مجموعه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با همکاری همدیگر در فعالیت‌های مختلف در مبارزه و مقابله با کرونا شرکت می‌کنند.

سرهنگ طهماسبی با بیان اینکه در گام پنجم طرح شهید سلیمانی، بسیجیان از گردان‌های امام علی(ع)، بیت‌المقدس و کوثر حضور دارند، افزود: بسیج جامعه پزشکی استان نیز با تمام توان و به‌کارگیری موتورها و خودروهایی که در اختیار گُردان‌ها است در حوزه پیشگیری، پیش‌بینی، کمک به مردم در منازل، بیماریابی و کمک‌های مختلفی که در منازل برای بیماران مبتلا  است، کمک می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیجیان به‌خصوص در سپاه‌های نواحی برای افرادی که امکان تامین مایحتاج منازل خود را ندارند، این آمادگی را دارند که طی تماس با سپاه ناحیه و مراکز پیش‌بینی‌شده، مایحتاج خانواده‌ها را تامین کنند که بسیجیان در این شرایط به صورت لحظه‌ای با موتورهایی که پیش‌بینی شده در خدمت خانواده‌ها هستند ضمن اینکه کمک‌های مومنانه نیز در کنار این اقدامات وجود دارد.

جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به مراکز واکسیناسیون سپاه گفت: مرکز واکسیناسیون سپاه به صورت مجزا در شهر زنجان در کانون امام علی(ع) دایر بود که واکسیناسیون خودرویی نیز از روز یک‌شنبه (۷ شهریور) اضافه شده و واکسن برای افرادی که امکان حضور پیاده را ندارند در داخل خودرو تزریق می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه معنویت و سلامت در طرح شهید سلیمانی، اظهار کرد: این قرارگاه در کنار کمک‌های بسیجیان تلاش می‌کند تا بتواند با دعا و نیایش به درگاه خداوند متعال هم طلب شفا برای بیماران داشته باشد و هم با برگزاری مراسم محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، طلب مغفرت برای درگذشتگان از این بیماری داشته باشد.

سرهنگ طهماسبی خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه نیز از اول شیوع ویروس کرونا به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی با همکاری تمام ادارات و نهادها در سطح استان اجرا شده و اقدامات خوبی در یوم‌العباس سال گذشته و سایر مناسبت‌ها انجام شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به توزیع ماسک و اقلام ضدعفونی‌کننده در بین مردم گفت: پزشکان نیز در درمانگاه‌های سپاه، آمادگی کمک و ارائه خدمات به مردم را دارند و در هر جایی که لازم باشد، سپاه به عنوان یک وظیفه در همه حالات در کنار مردم قرار دارد.// موج رسا

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.