• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
14

زنجان از استانداران ضعیف آسیب دیده است/ مجمع نمایندگان به دنبال فردی بومی و قوی برای استانداری زنجان

  • کد خبر : 78693
  • 13 شهریور 1400 - 10:55
زنجان از استانداران ضعیف آسیب دیده است/ مجمع نمایندگان به دنبال فردی بومی و قوی برای استانداری زنجان
نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی گفت:به دلیل عدم استفاده از ظرفیت‌های بالقوه، زنجان از استانداران ضعیف آسیب دیده است.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: استاندار زنجان باید از نظر اجرایی و عملکردی قوی باشد چرا که استان زنجان متاسفانه از استانداران ضعیف آسیب دیده است.

وی با بیان اینکه با توجه به استعدادهای طبیعی، جفرافیایی و نیروی انسانی هنوز زنجان به جایگاه واقعی خود نرسیده است، افزود: در حال حاضر استان زنجان در مورد شاخصه‌های محرومیت زدائی از جایگاه مطلوبی برخوردار نبوده و از میانگین کشوری پایین‌تر است.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نزدیکی به پایتخت یکی از شاخصه‌های مهم برای توسعه استان زنجان محسوب می‌شود، افزود: برای استفاده از ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه باید مدیران قوی در استان به کار گرفته شوند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معیار اصلی برای انتخاب استاندار زنجان قوی بومی بودن است تا فردی در جایگاه استانداری قرار گیرد که به پیشرفت استان کمک کند.

حجت‌الاسلام شجاعی بیان داشت: انقلابی و جهادی بودن، پرکار و پر انگیزه بودن، متخصص و داری تجربه کار اجرایی و مدیریتی، قدرت تعامل بالا با مرکز و تنظیم روابط با جریانات و نخبگان استان و  مردمی بودن از شاخصه‌های مهم برای انتخاب استاندار است.

وی گفت: مجمع نمایندگان استان زنجان همه کسانی که برای سمت استانداری زنجان  مطرح و پیشنهاد شده‌اند را در قالب لیست ۲۵ نفره از جریانات و شخصیت‌ها بررسی می‌کند.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان داشت: به عنوان رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان با وزیر کشور صحبت کرده‌ام و با هماهنگی و مشورت استاندار توسط وزارت کشور انتخاب می‌شود.//ن

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.