• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
15

استکبارستیزی، تنها راه اقتدار و عزت ایران است

  • کد خبر : 78783
  • 08 آبان 1400 - 6:49
استکبارستیزی، تنها راه اقتدار و عزت ایران است

امام جمعه شهرستان خرمدره گفت: تکیه بر معارف و اعتقادات دینی مبتنی بر استکبارستیزی، تنها راه اقتدار و عزت ایران است.

حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امروز در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره با اشاره به در پیش بودن ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار داشت: پندار باطل بعضی‌ها این است که آمریکا با اعلام دوستی ایران، دشمنی را کنار خواهد گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که آغازگر دشمنی آمریکاست و نه ایران و این دشمنی هنوز از سوی آمریکا ادامه دارد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور افزود: نتیجه استکبارستیزی در طولانی‌مدت، معلوم می‌شود همچنانکه امروز نتیجه قیام عاشورا را می‌بینیم به شرط آن که قدرت درک ساختاری جامعه را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در عین حال مهم‌ترین نتیجه استکباستیزی، حفظ محوریت دین است چون دنیا مقدمه آخرت است و آن ورزشکار رزمی هم که برای پیروزی‌اش، شادمانی می‌کنیم، زحمت زیادی می‌کشد اگرچه بازهم محور آن دنیاست.

امام جمعه شهرستان خرمدره ضمن تبریک روز نوجوان و تبیین جایگاه مهم و حساس نوجوان در مدیریت کشور گفت: توجه بنیادین به نوجوانان متناسب با نظریه‌های علوم انسانی و دینی و با پرهیز از مرجعیت دادن به اندیشه‌های غربی، لازم و ضروری بوده و تامین‌کننده آینده کشور است.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر نامگذاری معابر به نام شهدا اظهار داشت: با توجه به سابقه عملکرد نامناسب شوراها در بعضی‌ شهرها و روستاها و به‌ویژه نام‌گذاری برخی معابر پایتخت به نام افراد مساله‌دار از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود با تصویب قانون مناسب از بروز آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در آینده جلوگیری کند.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به جایگاه ۱۳ آبان و اهمیت استکبارستیزی خاطرنشان کرد: تنها راه اقتدار و عزت ایران، تکیه بر معارف و اعتقادات دینی مبتنی بر استکبارستیزی است.

وی افزود: ویژگی مهم مستکبران به استضعاف کشیدن جوامع دیگر است و رسیدن به عزت و اقتدار در طولانی‌مدت، بدون استکبارستیزی امکان‌پذیر نیست.

امام جمعه شهرستان خرمدره در بخش دیگری از سخنان خود با تبیین وضعیت بازار سرمایه و بورس گفت: با توجه به اینکه اکثر شرکت‌های بورسی، رشد چشمگیر در بازار واقعی داشته‌اند، وضعیت ریزشی بورس را در معرض تردید و ابهام جدی قرار می‌دهد.

وی افزود: به نظر می‌رسد ورود مجلس شورای اسلامی برای تحقیق و تفحص از نحوه قیمت‌گذاری سهام در بورس، یک ضرورت جدی است.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور ابراز کرد: عدم واریز سود سهامداران از طریق سجام، گواهی بر تردیدهای مذکور است و همین مساله، بازار بورس را به شبه مافیا تبدیل کرده است.

خطیب جمعه خرمدره با اشاره به حملات سایبری به سامانه توزیع سوخت کشور، خاطرنشان کرد: این حملات از سویی نشان‌دهنده عمق تغییر در نظام مدیریتی در جامعه بشری است و از طرفی اهمیت توجه به پدافند غیرعامل و مقابله پیش‌‌دستانه در این زمینه را روشن‌تر می‌سازد.

وی با اشاره به مشکلات مربوط به انتخاب شهردار بیان داشت: ضمن اعلام بی‌طرفی در ارتباط با مصادیق، تاخیر در انتخاب شهردار به نفع شهر نیست و خسارت‌های جبران‌ناپذیر به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام زاهدی‌پور ادامه داد: انتظار می‌رود هر چه زودتر شهرداری انقلابی، دلسوز و مردمی انتخاب شود و از استاندار، نماینده مجلس و فرماندار انتظار داریم در این زمینه‌ یاریگر باشند

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78783

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.