• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
12
رئیس شورای شهر خرم دره

۱۰۰مورد کاستی از شهرداری خرمدره توسط استانداری به شورا ارسال شده

  • کد خبر : 78861
  • 18 آذر 1400 - 7:10
۱۰۰مورد کاستی از شهرداری خرمدره توسط استانداری به شورا ارسال شده

رئیس شورای شهر خرم دره در نشست خبری با خبرنگاران: ۱۰۰مورد کاستی و نقص و تخلفات و… از شهرداری خرمدره توسط استانداری به ما ارسال شده و تمامی موارد را بند به بند در جلسه شورا برای اطلاع تمامی اعضا قرائت کرده ام. در حوزه عمرانی در بین شهرداری های رتبه ۱۷را کسب کرده بودند […]

رئیس شورای شهر خرم دره در نشست خبری با خبرنگاران: ۱۰۰مورد کاستی و نقص و تخلفات و… از شهرداری خرمدره توسط استانداری به ما ارسال شده و تمامی موارد را بند به بند در جلسه شورا برای اطلاع تمامی اعضا قرائت کرده ام.

در حوزه عمرانی در بین شهرداری های رتبه ۱۷را کسب کرده بودند در ارزیابی های صورت گرفته شهرداری خرمدره در رتبه چهاردهم در بین شهرداری ها قرار گرفته است.
رجبی گفت: شورای شهر نمی تواند یک سویه عمل کند. نباید شخص محور باشیم ما بدنبال خدمت به شهر هستیم و به دنبال انتخاب شهردار قوی هستیم.

رجبی گفت: چهار ماه است انتخاب شهردار را دنبال می‌کنیم و از دوحالت خارج نیست یا حکم نوری آرا زده می شود یا نمی شود. اگر حکم وی صادر شود باید تمام کم و کاستی ها را انجام دهد و به شدت کارها را از شهردار پیگیری خواهیم کرد و اگر هم حکم وی زده نشد گزینه های دیگری برای شهرداری خرم دره وجود دارد
وی گفت در این مدت چند ماه فعالیت های زیادی توسط شورا و شهرداری انجام شده است که روند خدمت رسانی ان شاء الله سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی در خصوص عدم حضور دیگر اعضای شورای شهر در جلسه گفت: تمامی اعضا برای حضور در نشست اطلاع رسانی شده بود و به صورت کاملا اختیاری قید کرده بودیم و عموما در نشست های خبری رئیس شورا و سخنگو شورا حضور دارند.

در این نشست کمال اسدی و اکرم مولایی در خصوص عملکرد شورا در این مدت گزارشاتی را ارائه کردند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=78861

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.