• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
3

مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره برگزار شد

  • کد خبر : 78947
  • 28 اردیبهشت 1401 - 10:44
مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره برگزار شد

طی مراسمی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ایرج داودبیگی تکریم و مهدی مرادی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره در۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ در فرهنگسرای امام خمینی خرم دره معارفه شد .

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره، در این مراسم امر اله حسنی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره اظهار داشت : ما وارد یک جنگ نابرابر شدیم جبهه کفر در برابر جبهه حق ،رو در روی هم ایستاده اند ، یک فیلم هالیود چندین برابر کل بودجه فرهنگی کشور بودجه دارد و در جهان تمدنی به نام تمدن غرب شکل گرفته که ظهور و و بروز آن کودک کشی و قتل و عام انسانهای بی گناه است .
وی در ادامه یادآور شد : وقوع انقلاب اسلامی در سال ۵۷ آغاز یک تمدن بزرگی شد که پایه‌ریزی آن توسط پیامبر اکرم (ص) انجام شده بود و شروع عملیاتی آن در انقلاب ۵۷ اتفاق افتاد. و ابتدای این تمدن انقلاب اسلامی، سپس نظام اسلامی و در حال حاضر نیز ایجاد یک دولت اسلامی است. وی همچنین تاکید کرد: دولت اسلامی به معنای هیات وزیران نیست بلکه دولتی است که تمام مبانی آن از عرصه‌های اقتصادی گرفته تا نظامی و سیاسی مبنای اسلامی دارد . حال وظیفه ما به عنوان هنرمندان به جا گذاشتن هنری نافع و در راستای تشکیل این تمدن می باشد تمدنی که نهایتش به ولایت عظمی و به ظهور منجی عالم بشریت خواهد انجامید و همچنین برای رسیدن به این تمدن باید هنر درخدمت مردم باشد .
وی با یادآوری اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت است و افتخار ما این است که در خدمت مردم و این نظام باشیم، افزود: این جابه جایی‌ها نشان دهنده دمیدن روح تازه برای سرعت بخشیدن به این مسیر است . همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا در این فرایند اثر گذار باشیم.
در ادامه حجه الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان خرم دره نیز ضمن تاکید بر هدفمند و مفید بودن کتابها توسط نویسندگان اظهارداشت : علم باید نافع و بی ضرر باشد و ضمن تقدیر از رئیس اسبق اداره از رئیس جدید خواست با تواضع ، مردم داری و تقویت هنرمندان با بصیرت و انقلابی و ارائه طریق جوانان و نوجوانان با تدبیروضعیتی بهتردر حوزه فرهنگ و هنر ایجاد کنند .

درادامه برنامه ایرج داودبیگی رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره گزارشی از فعالیت های انجام گرفته در دوره چهارساله اش بیان کردند .
و مهدی مرادی رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره مجموعه فرهنگی و هنری و اثر بخش را ، مجموعه ای دانستند که دارای راهبرد مشخص بر اساس نقشه مهندسی فرهنگی و دغدغه ها و انتظارات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد .
وی در ادامه: هنر را رساترین ، نافذترین و ماندگارترین شیوه بیان فرهنگ و انتقال آن عنوان نمود و از نماهنگ (سلام فرمانده ) به عنوان نمونه یک کار هنری فاخر و اثر گذار در حوزه فرهنگ انتظار و مقاومت تمجید نمودند و در خصوص انجام برنامه های فرهنگی و هنری و پیشبرد اهداف نظام مواردی را مطرح کردند .
در پایان کتاب( خرم دره سرزمین نغمه و زخمه ) به نویسندگی ناصر حسینخانی رونمایی شد .

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=78947

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.