• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

برنامه های سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ ایثارو مقاومت برگزار می شود

  • کد خبر : 78965
  • 01 خرداد 1401 - 9:13
برنامه های سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ ایثارو مقاومت برگزار می شود
جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان با اعلام برنامه های سوم و چهارم خرداد روز آزادسازی خرمشهر و روزمقاومت گفت: برنامه های این مناسبت ملی با هدف ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و خودباوری دینی اجرا می شود.

سردار ابوالفضل طهماسبی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌های سوم و چهارم خرداد با هدف ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت و خودباوری دینی برگزار می‌شود، اظهار کرد: سپاه در زمینه برگزاری برنامه‌ها به همت بسیج و پایگاه‌های مقاومت اقدامات خوبی انجام می‌دهد.

 

برنامه های سوم خرداد با هدف ترویج فرهنگ ایثارو مقاومت برگزار می شود

سردار طهماسبی با اشاره به برگزاری هزار و ۲۰۰ مورد دیدار با خانواده شهدا در سال گذشته، ادامه داد: همچنین ۲۰۰ مورد دیدار با خانواده ایثارگران و رزمندگان و یک هزار و ۹۰۰ دیدار با رزمنده برگزار شده است.

 

 

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدای ۱۲۰ مورد در سال گذشته برگزار می‌شود، عنوان کرد: ۵۳ مورد تقدیر از خانواده شهدا در برنامه‌های مختلف انجام شده است.

 

 

سردارطهماسبی با اشاره به اینکه برنامه‌های سوم و چهارم خرداد با هدف ترویج فرهنگ، ایثار، مقاومت و خودباوری دینی برگزار می‌شود، بیان کرد: برنامه‌های این ایام با تبیین شعار «ما مقاوم هستیم» و با محوریت شعار «ما معتقدیم» برگزار می‌شود.

 

 

جانشین فرمانده سپاه انصارالهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا و جانباران در این ایام برگزار می‌شود، گفت: نمایش فیلم و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به فضاسازی شهرهای زنجان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، خاطرنشان کرد: برگزاری کوهپیمایی و رژه خودرویی و موتوری از دیگر برنامه‌های این ایام است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78965

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.