• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2

سرمایه‌گذاری ۵.۵ میلیارد تومانی پارک فاوا در زنجان/ شرکت‌های دانش‌بنیان زنجانی پذیرفته شده ۴۲۰ میلیون تومان کمک هزینه رشد می‌گیرند

  • کد خبر : 78979
  • 17 خرداد 1401 - 8:49

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان سومین استان برای راه‌اندازی دفتر استانی پارک فاوا انتخاب شد، گفت: همین امر سبب شد تا پارک فاوا در حدود ۵.۵ میلیارد تومان در استان زنجان برای حمایت از استارتاپ‌ها و تجهیز آزمایشگاه سرمایه‌‌گذاری کند.

علی آذر‌پیوند در جمع خبرنگاران استان زنجان، با بیان این که از دوره قبلی مدیریت پارک علم و فناوری استان زنجان تعاملاتی با پارک فاوا آغاز شده بود، اظهار داشت: با حمایت‌های استاندار و مجموعه استانداری از اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات، موفق شدیم تا نظر پارک فاوا را جلب نماییم.

وی با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان سومین استان برای راه‌اندازی دفتر استانی پارک فاوا انتخاب شد، افزود: همین امر سبب شد تا پارک فاوا در حدود ۵.۵ میلیارد تومان در استان زنجان برای حمایت از استارتاپ‌ها و تجهیز آزمایشگاه سرمایه‌‌گذاری کند.

رئیس پارک علم و فناوری استان زنجان با اشاره به اینکه با این میزان سرمایه‌گذاری از ۳۰ درصد شرکت‌های دانش‌بنیان موجود تا سقف ۴۲۰ میلیون تومان حمایت خواهد شد، گفت: اما باید ۷۰ درصد سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌های جدید انجام گیرد و تمرکز بیشتر نیز بر روی همین شرکت‌ها خواهد بود.

وی عنوان کرد: از صاحبان ایده؛ ایده‌های نوآورانه جمع‌آوری و داوری خواهد شد، با روشی که پارک فاوا در نظر می‌گیرد سعی خواهد شد تا با کمک حمایت ها و آموزش‌هایی که وجود دارد این شرکت‌ها را به مرحله تولید در حوزه ICT برسانیم.

آذر‌پیوند با اشاره به اینکه فناورانه و نوآورانه بودن طرح در کنار داشتن مدل بازارو کسب و کار از شراطی است که طرح‌ها باید داشته باشند، گفت: ما با کمک آموزش‌های تخصصی کمک خواهیم کرد تا ایده‌های فناورانه در فضای کسب و کار موفق شوند.

وی با بیان اینکه استان زنجان در زمینه ICT موفق بوده است، گفت: ما عجله‌ای برای تکمیل ظرفیت در این مرحله از فراخوان نداریم و این قول را نیز گرفته‌ایم که فراخوان را تکرار کنیم و دقت را فدای عجله نکنیم. بنابراین تمام سعی این خواهد بود تا در راستای دستیابی به شعار سال شرکت‌هایی را به وجود بیاوریم که سال‌های سال بتوانند با موفقیت در عرصه تولید دانش‌بنیان و اشتغال فعالیت داشته باشند

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=78979

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.