• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

نمایش خیابانی ( زندگی تباهی ) در شهرستان خرم دره اجرا شد

  • کد خبر : 79012
  • 07 تیر 1401 - 5:26
نمایش خیابانی ( زندگی تباهی ) در شهرستان خرم دره اجرا شد

در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایش خیابانی ( زندگی تباهی ) در شهرستان خرم دره اجرا شد . نمایش خیابانی ( زندگی تباهی ) کاری از گروه تئاتر قلندر با موضوع کنترل آسیب های اجتماعی واعتیاد در خانواده ها با کارگردانی داوود نجفی و با اجرای […]

در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر نمایش خیابانی ( زندگی تباهی ) در شهرستان خرم دره اجرا شد .
نمایش خیابانی ( زندگی تباهی ) کاری از گروه تئاتر قلندر با موضوع کنترل آسیب های اجتماعی واعتیاد در خانواده ها با کارگردانی داوود نجفی و با اجرای : ناهید پیوندی ، محمد قاسمی و داوود نجفی در ۶نقطه شهرستان و روستاهای سوکهریز و قلعه حسینیه در حال اجرا می باشد و اولین اجرای این برنامه با استقبال عموم مردم روبرو شد .
مهدی مرادی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرم دره با تاکید بر اهمیت و ضرورت اجرای برنامه های پیشگیری از اعتیاد در آستانه فرارسیدن سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، به تشریح برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم دره در هفته مبارزه با مواد مخدر پرداخت و گفت : تئاتر زندگی تباهی با موضوع معضلات اعتیادو کنترل آسیب های ناشی از اعتیاد در خانوادها و پخش بروشور اطلاع رسانی بین مراجعین و همچنین نمایشگاه مبارزه با مواد مخدربا هدف ارتقای آگاهی و اطلاعات مردم در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مدت یک هفته در فرهنگسرای امام خمینی از برنامه این اداره خواهد بود .
وی در ادامه افزود : اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه مقابله با آسیب های اجتماعی، از جمله مبارزه با مواد مخدر احساس تکلیف می‌کند و در انجام این رسالت با نیروی انتظامی همکاری تنگاتنگی دارد
لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79012

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.