• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
11

جنایات فراوان آمریکا علیه حقوق بشر صفحاتی ننگین از تاریخ سراسر نکبت آمریکاست

  • کد خبر : 79032
  • 11 تیر 1401 - 8:59
جنایات فراوان آمریکا علیه حقوق بشر صفحاتی ننگین از تاریخ سراسر نکبت آمریکاست

امام جمعه خرم‌دره در خطبه‌های نماز این هفته با تأکید بر ضروری بودن پرداخت_مالیات اظهار کرد: اصل مهم در مالیات_عادلانه بودن آن است و مسؤولان کشور باید به دنبال تحقق عدالت مالیاتی باشند چرا که عرصه مالیات قطعاً مورد طمع #رانتخواران بی‌تقواست، بنابراین مسؤولان مالیاتی به شدت در معرض امتحان الهی قرار دارند. به گزارش […]

امام جمعه خرم‌دره در خطبه‌های نماز این هفته با تأکید بر ضروری بودن پرداخت_مالیات اظهار کرد: اصل مهم در مالیات_عادلانه بودن آن است و مسؤولان کشور باید به دنبال تحقق عدالت مالیاتی باشند چرا که عرصه مالیات قطعاً مورد طمع #رانتخواران بی‌تقواست، بنابراین مسؤولان مالیاتی به شدت در معرض امتحان الهی قرار دارند.

به گزارش خبر گزاری فارس حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور با تأکید بر عدالت مالیاتی افزود: حاکمیت ضابطه در فرایند دریافت مالیات چه در عرصه تقنین و چه در عرصه عمل و اجرا و پرهیز از رابطه بازی به عنوان یک رفتار حرام، شرط اصلی عدالت_مالیاتی است.

وی افزود: مسؤولان مالیاتی باید توجه کنند که هر گونه دخل و تصرف در مبالغ مالیاتی #رانتخوران و #دانه درشت‌ها، هم تضییع حق‌الناس و هم تضییع حق الهی بوده و قابل جبران هم نیست.

مام جمعه خرم‌دره ضمن تبیین رابطه خمس و زکات و مالیات افزود: مالیات جزئی از هزینه‌های زندگی اجتماعی است، بنابراین غیر از خمس و زکات است؛ در عین حال #مجلس باید به رفع خلاء قانونی مربوط به مالیات متناسب با پرداخت خمس و زکات اقدام کند؛ به گونه‌ای که خمس و زکات پرداخت شده، مشمول مالیات نباشد.
وی با اشاره به اینکه ۶ تا ۱۲ تیر به عنوان هفته افشای #حقوق_بشر_آمریکایی انتخاب شده است، تصریح کرد: #جنایات_فراوان_آمریکا علیه حقوق بشر از قبیل ترورهای متعدد در ایران عزیز، احداث زندان و #شکنجه_بی‌گناهان در کشورهای مختلف، #حمله و #اشغال کشورها، #جنگ_افروزی بین کشورها صفحاتی ننگین از تاریخ سراسر نکبت آمریکاست و تا قیامت نیز پاک نخواهد شد.

زاهدی‌_پور با اشاره به قانون مربوط به کنترل قیمت‌ اجاره‌ بهای مسکن گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و استفتاء از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نماز و روزه مستأجر در صورت نداشتن چاره دیگر صحیح است، همکاری صاحبخانه‌ها در این زمینه و صرف نظر از حق خود، نشانه درک متقابل و روحیه انسان‌دوستی آنان است.

امام جمعه خرم‌دره تاکید کرد: در عین حال باید توجه داشت که برخی #صاحبخانه‌ها خودشان از #اقشار_محروم هستند و حتی تنها درآمدشان اجاره بهای یک واحد مسکونی است، بنابراین مسؤولان حوزه #قانون و اجرا باید به فکر راه حل اساسی برای رفع_مشکل_مسکن باشند.

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=79032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.