• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7

خسارت سنگین تروریست‌ها و اشرار به بازار و اماکن خصوصی و دولتی زاهدان + تصاویر

  • کد خبر : 79266
  • 10 مهر 1401 - 9:17

تروریست‌ها و اشرار روز گذشته اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی، تعدادی از شعب بانک‌ها، ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ‌در پی حوادث تروریستی روز […]

تروریست‌ها و اشرار روز گذشته اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی، تعدادی از شعب بانک‌ها، ساختمان‌های اداری و انتظامی، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، ‌در پی حوادث تروریستی روز گذشته در شهر زاهدان که ‌به دنبال اقدامات تحریک‌آمیز گروهک‌های ضد‌انقلاب و دشمنان نظام با هدف سوءاستفاده و بهره‌برداری از احساسات و هیجانات جوانان، ‌پس از برگزاری نماز جمعه اهل سنت در مسجد مکی زاهدان صورت گرفت‌، عناصر اخلالگر و جمعی از اراذل و اوباش با طراحی قبلی و از پیش تعیین شده‌، ضمن ایجاد اغتشاش و ناامنی در سطح شهر‌، اقدام به تخریب و آتش زدن اموال عمومی‌، تعدادی از شعب بانک‌ها‌، ساختمان‌های اداری و انتظامی‌، خودروهای امدادی و شخصی کرده و با شکستن شیشه و به آتش کشیدن تعدادی از فروشگاه‌های سطح شهر‌، به غارت اموال مردم و کسبه پرداختند.

اشرار و تروریست‌ها که قصد تصرف کلانتری را داشتند‌، در ادامه اقدام به آتش زدن اموال عمومی کردند. این افراد چند فروشگاه زنجیره‌ای متعلق به مردم را غارت کردند و آتش زدند و به بانک‌ها و مراکز دولتی نیز آسیب رساندند و چند شعبه بانک در خیابان خیام و فروشگاه در بازار رسولی زاهدان توسط معاندین غارت و به آتش کشیده شد و در ادامه در نزدیکی مسجد مکی زاهدان ‌تجمع و اقدام به تیراندازی ‌کردند‌ که در ‌این حادثه ‌‌فرمانده اطلاعات سپاه استان سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

گرگیچ یکی از آشوبگران که توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده بود در اعترافات خودش گفت: بعد از نماز جمعه در مقابل کلانتری ۱۶ تجمع کرده بودیم که به ناگاه یک ماشین پژو کنار ما ایستاد و به گفت‌و‌گو پرداخت.

وی با بیان اینکه در خودروی پژو مقادیری سلاح وجود داشت که در بین مردم توزیع کرد و من نیز یک کلت کمری برداشتم، افزود:‌ در مسیر برگشت بودیم که در خیابان دستگیر شدم.

این آشوبگر با بیان اینکه این پژو تعدادی اسلحه کلاش را در بین افراد توزیع کرد و بلافاصله صدای تیراندازی به سمت کلانتری آغاز شد، اضافه کرد: من ترسیدم و از محل فرار کردم.

در پی حادثه تروریستی زاهدان، ‌گروهک تروریستی “جیش‌الظلم” در اطلاعیه‌ای اعلام کرد‌ که این گروهک مسئولیت حمله تروریستی امروز در زاهدان را به‌عهده گرفته است.

سردار طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان نیز با تصریح به اینکه پلیس با اقتدار در تمام مناطق شهر حضور دارد و حفاظت از مراکز دولتی، خصوصی و ‌مردم را با اقتدار انجام خواهند داد، اضافه کرد: ‌اجازه فرصت و اقدام را از تروریست‌ها، اشرار و معاندان خواهیم گرفت‌ و قطعاً نفوذی‌های مسلح امروز زاهدان به سزای اعمالشان خواهند رسید.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.