• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 7 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 15 April - 2024
5

اعلام نرخ خسارت به اموال تهران در اغتشاشات اخیر

  • کد خبر : 79270
  • 11 مهر 1401 - 9:35

محمدخانی، نرخ خسارت به اموال تهران در اغتشاشات اخیر را اعلام کرد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره تصاویر منتشر شده از آسیب‌های آشوب‌گران به تجهیزات آتش‌نشانی پایتخت گفت: متأسفانه در جریان اغتشاشات اخیر ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه […]

محمدخانی، نرخ خسارت به اموال تهران در اغتشاشات اخیر را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالمطهر محمدخانی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران درباره تصاویر منتشر شده از آسیب‌های آشوب‌گران به تجهیزات آتش‌نشانی پایتخت گفت: متأسفانه در جریان اغتشاشات اخیر ۲۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین و یک دستگاه تویوتا با تجهیزات کامل و متعلق به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دچار حریق و تخریب شد. خسارت ناشی از تخریب این تجهیزات بالغ بر ۶ میلیارد تومان برآورد می‌شود؛ البته این تنها بخشی از ۱۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان خسارتی است که طی روزهای ۲۸ شهریورماه تا ۵ مهرماه به تجهیزات شهر تهران وارد شده است.

وی افزود: در کنار آسیب به اموال شهر، ۲۱ نفر از کارکنان خدوم شهرداری تهران شامل نیروهای شرکت واحد اتوبوسرانی، نیروهای خدمات شهری و سازمان آتش‌نشانی نیز در پی آشوب‌های افرادی معدود، دچار صدمه و آسیب‌دیدگی شدند که یک نفر از کارکنان اتوبوسرانی در بیمارستان بستری شد. همچنین ۱۷ نفر درمان سرپایی شدند و ۳ تن از کارکنان سازمان آتش‌نشانی نیز مصدوم شدند.

محمدخانی ضمن گرامیداشت روز ۷ مهرماه به عنوان روز آتش‌نشان، اظهار کرد: ایجاد صدمه به کارکنان خدوم شهرداری و خسارت به تجهیزات شهر به هر شکل ممکن محکوم است و علاوه بر تضییع سرمایه شهروندان، تهدیدی برای سلامت و امنیت جانی کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تهران محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.