• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 14 - شوال - 1445
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
7

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در پیامی هفته وحدت را تبریک گفت

  • کد خبر : 79328
  • 19 مهر 1401 - 13:23
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در پیامی  هفته وحدت را تبریک گفت

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در پیامی با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد سراسر نور پیامبر رحمت و مهربانی و امام جعفر صادق علیه السلام به محضر آحاد مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران بر وحدت و انسجام ملی تاکید کرد. بسم الله الرحمن الرحیم هفته وحدت به عنوان یادگاری گرانقدر از امام راحل […]

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در پیامی با تبریک هفته وحدت و سالروز میلاد سراسر نور پیامبر رحمت و مهربانی و امام جعفر صادق علیه السلام به محضر آحاد مسلمانان جهان به ویژه ملت مسلمان ایران بر وحدت و انسجام ملی تاکید کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
هفته وحدت به عنوان یادگاری گرانقدر از امام راحل (ره)، فرصتی مغتنم برای بهره گیری از سیره متعالی پیامبر عظیم الشان حضرت محمد مصطفی(ص) در راستای همبستگی مسلمانان جهان در برابر دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین می باشد
وحدت واتحاد در راستای تبعیت محض از دین مبین اسلام و پاسداری از ارزش‌ها، آرمان‌ها و لبیک به ندای پیامبر رحمت و مهربانی و پیامبر خوبی‌ها است.
هفته‌ای که با فرامین بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام (ره) در تاریخ انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی شد که روحیه برادری، الفت، مهربانی و یکدلی را در جامعه تحکیم ببخشد.
پرچم ‌دار وحدت در بین مسلمانان پیامبر مکرم اسلام است که در دوران جاهلیت توانستند پرچم اسلام را در جای‌جای این عرصه گیتی به اهتزاز درآورند و همه انسان‌ها را در کمال صلح و صفا، صمیمیت و اتحاد و وحدت در زیر پرچم اسلام جمع نمایند.
اینجانب ضمن تبریک میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) و گرامیداشت هفته وحدت به مردم شریف شهرستان خرمدره سربلندی و پیروزی همگان را با بهره گیری از تعالیم حیات بخش قرآن کریم از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

سرهنگ محمد امیرخانی

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=79328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.