• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
5

یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان در هفته وحدت توزیع می‌شود/ دشمنان انسجام و یکپارچگی ملت ایران را هدف گرفتند

  • کد خبر : 79343
  • 20 مهر 1401 - 13:11
یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان در هفته وحدت توزیع می‌شود/ دشمنان انسجام و یکپارچگی ملت ایران را هدف گرفتند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از توزیع یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توسط بسیج در هفته وحدت خبر داد. به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار سلیمانی در این مراسم، ضمن تبریک هفته وحدت، و سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت پیامبر اعظم (ص) و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)  به […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور از توزیع یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توسط بسیج در هفته وحدت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار سلیمانی در این مراسم، ضمن تبریک هفته وحدت، و سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت پیامبر اعظم (ص) و رئیس مذهب تشیع حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)  به دوران دفاع مقدس و چگونگی نامگذاری تیپ کربلا و لشکر ۲۵ پرداخت و  گفت:در آغاز جنگ تحمیلی و دعوت امام راحل مبنی بر حضور مردم در جبهه‌ها برای دفاع، میدان دفاع عموما استانی و شهرستانی بود و سازمان رزم سپاه فاقد تیپ و لشکر و بود که  برای نمونه بچه‌های مازندران وقتی به جبهه اعزام می‌شدند یک قسمت و بخشی را بدست میگرفتند، اما پس از عزل بنی صدر از فرماندهی کل قوا، ارتش و بسیج و سپاه توانستند یک عملیات مشترک به نام عملیات ثامن الائمه و شکستن حصر آبادان را  به فرموده امام برگزار کنند که از همان موقع فکر ایجاد تیپ در سپاه شکل گرفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به تشکیل سه تیپ کربلا، عاشورا و امام حسین (علیه السلام)   در مراحل قبل از عملیات طریق القدس، اشاره کرده و گفت: تیپ کربلا اولین تیپی بود که تشکیل شد.
سردار سلیمانی ادامه داد:  اگر دفاع مقدس را خلاصه کنیم که چه نوع دفاع مقدسی بود باید در همین نامگذاری تیپ‌ها دقت کنیم که یک شاهرا‌هایی برای دفاع مقدس بوده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با پیشکسوتان عرصه جهادو شهادت فرمودند که شما باید کاری کنید که جوانان به ویژه دانش آموزان و دانشجویان طوری دفاع مقدس را بشناسند که شما پیشکسوتان می‌شناسید.
 سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه باید حقایق و مطالب دوران دفاع مقدس به نسل جوان گفته شود، افزود: ملت  ایران در دوران دفاع مقدس حقیقتا یک ملت مظلوم، اما پر افتخار، شجاع، دلیر و عاشورایی بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه سخنان خود به نهضت کمک مومنانه مردم در ایام کرونا هم اشاره کردو گفت: در دوران کرونا  که دوران رنج و محنت برای همه ملت‌ها به ویژه ملت ایران بود مردم ایران اسلامی به خصوص مردم مازندران با یک انسجام و یکپارچگی نهضتی را به عنوان امت اسلامی در میهن راه اندازی کردند که در مبارزه با کرونا طرح سپهبد شهید سلیمانی در قالب کمک به کادر درمانی و نیز نهضت کمک مومنانه شکل گرفت.
سردار سلیمانی نهضت کمک مومنانه را یک نهضت نرم افزاری در نظام دانست و خاطرنشان کرد: مردم مازندران در نهضت کمک مومنانه خوش درخشیدند به طوریکه حدود ۱۰ درصد کمک مومنانه کشور توسط بسیج و خدمتگزاران مردم در بسیج مازندران تهیه ، جمع آوری و بین نیازمندان توزیع شد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه از توزیع ۲۵ میلیون بسته معیشتی در دوران کرونا به نیازمندان هم خبر داد و گفت: ۲۰ میلیون بسته بهداشتی و ۷۵۰ سری جهیزیه و صد‌ها هزار از انواع کمک‌ها مثل اهدای البسه و لوازم التحریر توسط بسیج به نیازمندان اهدا شد.
سردار سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود مازندران را پیشتاز و الگو در پیاده سازی نرم افزار‌های  نظام  معرفی کرد و ادامه داد: ان شاء الله استان مازندران در گام دوم انقلاب اسلامی با پیاده سازی سایر نرم افزار‌های نظام که مهم‌ترین آن مردم سالاری اسلامی است، بتواند در اعتلای جامعه اسلامی و شکل گیری جامعه مهدوی و تحقق دولت اسلامی که از هدف گذاری رهبر معظم انقلاب است، نقش موثر و پیشگامی داشته باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه از توزیع یک میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان در هفته وحدت خبر داد و گفت: نهضت سراسری کمک مومنانه در کشور در هفته وحدت آغاز و بسته‌های معیشتی با رعایت کرامت بین نیازمندان توزیع می‌شود.
سردار سلیمانی با بیان اینکه نهضت کمک مومنانه موجب تقویت روحیه اخوت،  برادری و مواسات و همدلی در کشور شده است، گفت: نهضت کمک مومنانه در کشور برجسته شد و در هیچ کجای دنیا این نهضت وجود ندارد چرا که  غربی ها درباره نهضت کمک مومنانه اعتراف کردند که برخوردار از این چنین نیروهای داوطلبی نیستند تا در مواجه به کرونا بتوانند به مردم کمک کنند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به اظهارات اساتید کشور که در سه مرحله نظام اسلامی در اوج قله انسجام بوده است، گفت: انسجام مردم ایران در دوران پیروزی انقلاب، در دوران دفاع مقدس و در دوران مبارزه به کرونا بی نظیربود.
سردار سلیمانی با تاکید بر اینکه ملت بزرگ  ایران با همدلی مومنانه به نیازمندان کمک می‌کنند افزود: دشمنان از پیشرفت‌های ملت ایران که برجسته است ، ناراحت هستند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه  سخنان خود با بیان اینکه دشمنان با همه ظرفیت‌های جهانی، رسانه ای، دستگاه‌های گسترده جاسوسی  انسجام و وحدت ملت ایران را هدف قرار دادند، گفت:  ۱۷ نهاد جاسوسی ساختار حکومتی شیطان بزرگ آمریکا را پشتیبانی می‌کند.
سردار سلیمانی با تصریح بر اینکه دشمنان همه تلاش خود را برای مخدوش کردن وحدت و انسجام ملت ایران بکارگرفتند، افزود: نظام سلطه از کمک‌های مومنانه که یک جلوه اسلامی  است، احساس خطر می‌کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اعلام اینکه به اعتراف رسانه‌های آمریکایی، ۵۰ میلیون انسان گرسنه در آمریکا زندگی می‌کنند خاطرنشان کرد: پایگاه‌های اطلاع رسانی و سازمان‌های مردم نهاد در آمریکا خبر میدهند که میلیون‌ها کارتن خواب در این کشور وجود دارد.
به گفته سردار سلیمانی  آمریکا حتی در گفتمان هم دچار فروپاشی شده است و  همچنین دنیای غرب نیز دچار فروپاشی گفتمانی شده و دیگر نمی‌تواند برای بشریت مفید باشد.
لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=79343

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.