• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
15

اهدای ۲۶۱ سری جهیزیه به زوج‌‎های جوان زنجانی

  • کد خبر : 79415
  • 26 مهر 1401 - 9:48
اهدای ۲۶۱ سری جهیزیه به زوج‌‎های جوان زنجانی
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: با هدف تحکیم بنیان خانواده، ترویج و تسهیل‌گری در زمینه ازدواج آسان 261 سری جهیزیه به نیازمندان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، روح اله صالحی، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در مراسم اهدای ۲۶۱ سری جهیزیه وکمک هزینه ازدواج که با حضور تعدادی از خیران برگزار شد، گفت: با هدف تحکیم بنیان خانواده، ترویج و تسهیل‌گری در زمینه ازدواج آسان، همزمان با هفته وحدت و در آستانه میلاد با سعادت رسول الله و امام جعفر صادق (ع ) ۲۶۱ سری جهیزیه به زوج‌های جوان زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه کارکردهای کمیته امداد ریشه در آموزه‌های دینی داشته و از همین رو خدمات خود را با رویکرد دینی و الهی در بخش های مختلف به جامعه هدف عرضه می‌کند، افزود: با همین نگاه فراهم کردن زمینه ازدواج زوج‌های نیازمند زیرپوشش کمیته امداد از طریق آموزش‌های فکری و فرهنگی، پرداخت کمک هزینه ازدواج واهدای جهیزیه با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی به منظور ترویج ازدواج آسان از اقدامات و برنامه‌های مهم این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان هر سری جهیزیه را شامل پنج قلم کالای اساسی از جمله یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ماشین لباسشویی برشمرد و ادامه داد: ارزش کلی ۲۶۱ سری جهیزیه اهدای بین مددجویان عزیز به مبلغ ۵ میلیارد و ۷۴۵ میلیون تومان بوده است.

صالحی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۵۹۳ مورد خدمت در حوزه ازدواج مددجویان زیرپوشش در قالب اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج ارائه ‌شده است، افزود: ارزش این خدمات ۱۳ میلیارد تومان بوده که از محل منابع داخلی این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک های مردمی، خیران و نیکوکاران تامین و هزینه شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.