• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
5

دانش آموزان زنجانی در المپیاد های علمی ۳ مدال کسب کردند

  • کد خبر : 79412
  • 26 مهر 1401 - 9:35
دانش آموزان زنجانی در المپیاد های علمی ۳ مدال کسب کردند
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره درخشش دانش آموزان زنجانی در المپیاد های علمی، گفت: دانش آموزان زنجانی در المپیاد های علنی موفق به کسب دو مدال نقره و یک برنز شدند.

 

به گزارش موج رسا; علی اسماعیلی امروز در آیین افتتاح موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه یکی از آرزو های هر معلمی وجود موزه فرهنگ و تاریخ آمورش و پرورش استان بود، اظهار کرد: خوشبختانه موزه تاریخ و فرهنگ آموزش و پرورش استان زنجان با پیشینه غنی امروز افتتاح می شود و مسیری طولانی در جلوی پای ما وجود دارد.

وی با اشاره به جمع آوری آثار طی سال های گذشته، ابراز کرد: حدود ۱۵ سال گذشته آثار جمع شد اما ظهور و بروز نداشت اما خوشبختانه امروز این موزه افتتاح می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به هشتادمین سالگرد تاسیس مدرسه دکتر شریعتی، تصریح کرد: موزه فرهنگ و هنر آموزش و پرورش استان زنجان بیانگر گوشه ای از فرهنگ و هنری غنی استان زنجان است.

وی با اشاره به تاریخچه مدرسه دکتر شریعتی، عنوان کرد: ۱۳ شهید به صورت مستقیم از دبیرستان شریعتی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شده اند و موزه فرهنگ و تاریخ آموزش و پرورش استان زنجان با نام یاد و خاطره شهدا افتتاح می شود.

اسماعیلی با اشاره به بیانات رهبری، خاطر نشان کرد: رهبری در دیدار خود به مناسبت روز معلم بر تقویت هویت ملی تاکید داشتند و ما در این راستا وظیفه خود دانستیم که این قدم کوچک را برداریم.

وی با اشاره به لزوم پیوستگی نسلی، ادامه داد: در این موزه سعی کردیم پیوستگی نسلی را دنبال کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه پیشینه غنی فرهنگ و هنر ما ایجاب می کند قدم های بزرگتری در آینده برداریم، عنوان کرد: باید به مفاخر برزگ استانی نیز پرداخته شود.

وی با اشاره درخشش دانش آموزان زنجانی در المپیاد های علمی، افزود: دانش آموزان زنجانی در المپیاد های علنی موفق به کسب دو مدال نقره و یک برنز شدند.//ک

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79412

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.