• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

رسیدگی به پروندهای اغتشاشات در استان با سرعت، دقت و قاطعیت انجام می شود

  • کد خبر : 79416
  • 26 مهر 1401 - 9:40
رسیدگی به پروندهای اغتشاشات در استان با سرعت، دقت و قاطعیت انجام می شود
رییس کل دادگستری زنجان با اشاره به اغتشاشات اخیر، گفت: رسیدگی به پروندهای اغتشاشات در استان با سرعت، دقت و قاطعیت انجام می شود.

به نقل از روابط عمومی دادگستری زنجان، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در چهارمین جلسه شورای مدیران دادگستری استان زنجان بر ضرورت اجرای سیاستهای قوه قضاییه  بر اساس برنامه محور در شش ماهه دوم سال در تمامی حوزه های قضایی تأکید کرد.

وی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر خطاب به شورای مدیران اظهار کرد: رسیدگی به پروندهای اغتشاشات با سرعت، دقت و قاطعیت در دستور کار قرار دارد و کسانی که در صدد ایجاد بی نظمی، تخریب  و اغتشاش در جامعه بودند، بایستی برابر قانون برخورد پشیمان کننده با آنها  شود و رسیدگی به این پرونده ها  برای دستگاه قضایی یک امتحان است و باید در این موضوع انقلابی و جهادی عمل کنیم.

رییس کل دادگستری زنجان در ادامه بر ضرورت پالایش پروندههای بایگانی راکد در حوزه های قضایی تأکید کرد و افزود: در برخی حوزه های قضایی در این خصوص با یک عقب ماندگی مواجه هستیم که نیازمند اهتمام جدی بر تعیین تکلیف پروندهای بایگانی راکد هستیم.

حجت الاسلام صادقی نیارکی بیان کرد: رسیدگی تمام الکترونیک به پرونده ها در محاکم و مکاتبه و استعلام از سازمانهای مربوطه آنهم کاملا الکترونیکی مورد عنایت و اهتمام مدیران حوزه های قضایی قرار گیرد چرا که این کار هم به نفع مردم و هم به نفع دستگاه قضایی است.

این مقام عالی قضایی بر تعیین و تکلیف پرونده های مهم در تمامی حوزه های قضایی تأکید کرد و برای پیگیری این موضوع یکی از معاونین قضایی دادگستری استان  را مأمور این کار کرد.

وی در ادامه اظهار کرد: کلیه اطلاع رسانی ها و اخبار حوزه های قضایی بایستی تنها از کانال روابط عمومی و مرکز رسانه دادگستری استان انجام شود

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=79416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.