• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

رسانه های غربی در برابر جنایت های آمریکا و فرانسه سکوت کرده اند/ لزوم جهاد تبیین در برابر جنگ ترکیبی دشمن

  • کد خبر : 79443
  • 30 مهر 1401 - 11:32

امام جمعه زنجان با بیان اینکه وقایع کنونی بحث اعتراض نیست، گفت: جنایاتی که در آمریکا و یا فرانسه رخ می دهد، هیچکدام آنها توسط همین شبکه های تبلیغاتی دشمن منعکس نمی شود.   به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی‌ خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، اظهار کرد: رهبری فرمودند: […]

امام جمعه زنجان با بیان اینکه وقایع کنونی بحث اعتراض نیست، گفت: جنایاتی که در آمریکا و یا فرانسه رخ می دهد، هیچکدام آنها توسط همین شبکه های تبلیغاتی دشمن منعکس نمی شود.

 

به گزارش موج رسا; آیت‌الله علی‌ خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، اظهار کرد: رهبری فرمودند: انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور در ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی شد.

وی با بیان اینکه ده‌ها دستاورد و پیشرفت به یُمن این انقلاب حاصل شد، ابراز کرد: این دستاورد ها محصول روحیه انقلابی و احساس مسئولیت جمعی است و همین امر دشمنان را می‌ترساند.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه سواحل طولانی و ارتباطات زمینی و دریایی و استفاده از این ظرفیت‌ها بعد از انقلاب، موجب تبدیل ایران به قدرت منطقه شده‌ است، تصریح کرد: بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود خوب بوده اما کافی و مطلوب نیست، و باید از استعدادها، ظرفیت و پتانسیل موجود در کشور به بهترین نحوه بهره‌ گیریم.
وی با اشاره به افشاگری امام خمینی(ره) علیه لایحه کاپیتولاسیون، عنوان کرد: آمریکا در هر دوره‌ای دشمنی خود را بر ما آشکار کرده است و به صراحت بعد از همه این اتفاقات می‌توان گفت که هرگز دلسوز ایران و مردمان این سرزمین نبوده و نیست.
آیت الله خاتمی با تاکید بر لزوم جهاد تببین در مقابله با جنگ نرم و ترکیبی دشمنان، ادامه داد: نمازهای جمعه، محلی برای این روشن‌گری است که براساس درک هر سطح فکری و علمی باید مسائل بیان‌ شود.
امام جمعه زنجان با اشاره به بهره‌گیری دشمنان از ابزار دروغ و تبلیغ، ابراز کرد: دشمنان با دروغ پراکنی به دنبال نشان دادن وقایع خلاف واقع و بزرگنمایی مشکلات هستند.
وی با بیان اینکه رهبری به لزوم هوشیاری نسبت به توطئه های دشمن تاکید کردند، افزود: رهبری فرمودند مواظب باشید دشمن از این فضا علیه هویت و موجودیت نظام و انقلاب شما استفاده نکند.
آیت الله خاتمی تاکید کرد: با اشاره به اینکه فردی که از وضعیت موجود گلایه دارد، دست به آتش سوزی اماکنی نظیر مسجد و قرآن و پرچم مقدس  کشور نمی زند.
 وی با اشاره به اقدامات حافظان امنیت، خاطر نشان کرد: در این مدت توسط  نهادهای امنیتی تعداد زیادی اسلحه کشف شد.
امام جمعه زنجان با بیان اینکه وقایع کنونی بحث اعتراض نیست، افزود: جنایاتی که در آمریکا و یا فرانسه رخ می دهد، هیچکدام آنها توسط همین شبکه های تبلیغاتی دشمن منعکس نمی شود در این میان فوت دختری در ایران همه را متاثر کرد و حتی مسوولان کشوری تسلیت گفتند.//ک
لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=79443

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.