• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
3

ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی در دستور کار کمیته امداد زنجان

  • کد خبر : 79455
  • 30 مهر 1401 - 13:37
ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی در دستور کار کمیته امداد زنجان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: برنامه این نهاد ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی تا پایان امسال است که از ابتدای سال تاکنون در حدود ۲۵۰۰ شغل برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است. روح‌الله صالحی صبح امروز (۲۸ مهرماه) در دیدار با امام جمعه سجاس با اشاره به رویکردهای کمیته امداد […]

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: برنامه این نهاد ایجاد ۶۵۰۰ فرصت شغلی تا پایان امسال است که از ابتدای سال تاکنون در حدود ۲۵۰۰ شغل برای جامعه هدف این نهاد ایجاد شده است.

روح‌الله صالحی صبح امروز (۲۸ مهرماه) در دیدار با امام جمعه سجاس با اشاره به رویکردهای کمیته امداد امام خمینی (ره) در حوزه توانمندسازی و خودکفایی جامعه هدف، اظهار کرد: خوشبختانه ائمه جمعه در سطح استان همکاری خوبی با این نهاد داشته و در تحقق اهداف و پیشبرد برنامه‌های کمیته امداد در بخش‌های مختلف اثرگذار هستند.

وی با اشاره به حمایت این نهاد از ۲۹ هزار خانوار در سطح استان، افزود: راهبرد اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) توانمندسازی جامعه هدف این نهاد بوده و با همین نگاه از ابتدای سال‌جاری تاکنون قریب به ۲۵۰۰ فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت ایجاد شده است.

این مسئول یادآور شد: تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در حوزه اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند اشتغال، فرصت‌های جدیدی در حوزه اشتغال در قالب اشتغال خرد و خانگی و اشتغال دانش‌بنیان با توجه به نام‌گذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین ایجاد کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان همچنین از اجرای ۵۰۷ پروژه عمرانی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: همچنین در حوزه فرهنگی بسته‌های تحصیلی به تعداد دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع شده است.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79455

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.