• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
2
فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

مراسم یادبود ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 79502
  • 04 آبان 1401 - 8:32
مراسم یادبود ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار می‌شود
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان از برگزاری مراسم یادبود ۳۵۳۵ شهید استان به مناسبت سالروز برگزاری کنگره ملی شهدای این استان خبر داد.

به نقل از روابط عمومی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان، سردار جهانبخش کرمی با بیان اینکه شهادت عزت ابدی است، اظهار کرد :شهدا برای ما عزت و سربلندی به ارمغان آوردند و در راه حفظ دین اسلام جان خود را تقدیم کردند تا اسلام واقعی بماند.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام از حفظ روحیه عاشورایی ملت ایران واهمه دارند و به حتم تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت سبب نفوذ و افزایش توطئه دشمنان اسلام می شود، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی دشمنان درصدد از بین بردن انقلاب اسلامی وتضعیف روحیه رزمندگان بودند اما وجود فرهنگ عاشورایی و از خودگذشتگی ملت ایران سبب شکست دشمن شد.

سردار کرمی با تاکید براینکه جنگ پایان راه نیست بلکه به فرموده مقام معظم رهبری خرمشهرها در پیش است، تصریح کرد: وجود جوانان انقلابی موجب خنثی شدن توطئه ها و فتنه های دشمنان می‌شود.

فرمانده سپاه زنجان با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در همین راستا مراسم یادبود ۳۵۳۵ شهید استان به مناسبت سالروز برگزاری کنگره ملی شهدای این استان برگزار می شود.

سردار کرمی با بیان اینکه این مراسم روز پنجشنبه ۵ آبان ماه سال جاری از ساعت ۹ صبح در محل سالن نور استان زنجان برگزار می شود ،تصریح کرد :سخنران مراسم فوق یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس کشور می باشد.

این مسئول در پایان با تاکید بر ضرورت آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس یادآور شد : با انتقال پیام شهدا به نسل جوان می توان تضمین کننده انقلاب اسلامی و تداوم راه شهدا شد

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.