• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
3

مردم ایران، مدافع حرم و نظام جمهوری اسلامی هستند

  • کد خبر : 79533
  • 07 آبان 1401 - 7:49
مردم ایران، مدافع حرم و نظام جمهوری اسلامی هستند
امام جمعه خرمدره گفت: اگر روزی تعداد محدودی از فرزندان این ملت، مدافعان حرم در سوریه بودند اکنون اکثر مردم ایران، مدافع حرم و نظام جمهوری اسلامی هستند و با اشاره و اذن ولی امر مسلمانان عالم، رهبر عظیم الشٱن انقلاب، پاسخی محکم، پایان دهنده و البته پشیمان کننده خواهد داد.

حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرمدره، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت تعدادی از هموطنان در حادثه تروریستی در شاهچراغ با اشاره به روز مبارزه با استکبار، اظهار داشت: مبارزه سیستمی با استکبار و شکستن ابهت پوشالی آن از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران بود، و کینه و عداوت دشمنان به ویژه آمریکا نسبت به انقلاب معطوف به همین ویژگی‌ و ویژگی‌های خاص نظام جمهوری اسلامی است.

وی افزود: روحیه استبکبارستیزی چنان در منطقه نفوذ کرده که موجب جرأت یافتن متحدان آمریکای مانند عربستان در عدم تمکین به برخی خواسته‌های آنان مانند مطالبات نفتی است.

امام جمعه خرمده در ادامه با اشاره به تاسیس رصدخانه ایران گفت: تاسیس این رصد خانه هم به لحاظ سازه و هم به لحاظ تلسکوپ دقیق و قدرتمند آن، از افتخارات منحصر به فرد نظام جمهوری اسلامی بوده و تصور آن نیز در زمان طاغوت در حد محال بود.

وی بیان کرد: برافراشتن پرچم‌های متعدد تجزیه طلبی و ضد ایرانی در تجمع ضد ایرانی برلین که با حضور دو تا چهار درصدی ایرانیان مقیم اروپا آن هم با هزینه دشمنان ایران، قتل و غارت، تعرض به ناموس دیگران، ناامن‌سازی، اهانت به مقدسات، مطالبات حرام مانند اختلاط حرام و امثال آن شناسنامه ننگین آشوبگرانی و نشانگر اهداف شوم آنان است.

حجت‌الاسلام زاهدی پور با اشاره به اینکه دولت‌های طراح اغتشاشات در حالی به حمایت از آشوبگران می‌پردازند که خود در مدیریت کشور در شرایط فعلی در باتلاق گرفتار شده‌اند، گفت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ اتفاقات اخیر نباید موجب فراموشی اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی کشور باشد. یکی از مهمترین منطقه‌ای، این است که دولت مزدور آذربایجان به ویژه شخص الهام علی‌اف، رئیس جمهور این کشور با همکاری و حمایت رژیم صهیونیستی و ترکیه و برخی کشورهای غربی، تلاش می‌کنند تا کریدور ادعایی «زنگه زور» که خاک اصلی این کشور را به منطقه خودمختار نخجوان متصل می‌کند را احداث کنند، کریدوری که مرزهای ایران و ارمنستان را برای همیشه از بین خواهد برد.

وی با اشاره به رزمایش «ایران مقتدر» توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: این رزمایش نمایش قدرت ایران اسلامی و قاطعیت در حفظ مرزهای جغرافیایی ایران اسلامی بوده و این اقتدار از برکات انقلاب اسلامی و تأسیس سپاه عزیز است.

امام جمعه خرمدره با اشاره به پیام مردم ایران به تروریست‌ها و آشوبگران، تصریح کرد: همانطور که سردار سلیمانی گفت:جمهوری اسلامی حرم است، و اعتقاد مردم ایران همین است و با صدای بلند فریاد می زند.

وی تاکید کرد: تروریست های تکفیری، منافقان وطن فروش، آشوبگران متوهم، وهابیت پلید و جنایتکار و اربابان غربی آن ها گوششان را باز کنند، بشنوند و بفنمند؛ اگر روزی تعداد محدودی از فرزندان این ملت، مدافعان حرم در سوریه بودند؛ اکنون تمام مردم ایران، مدافع حرم و نظام جمهوری اسلامی هستند و با اشاره و اذن ولی امر مسلمانان عالم، رهبر عظیم الشٱن انقلاب، پاسخی محکم، پایان دهنده و البته پشیمان کننده خواهد داد.

حجت‌الاسلام زاهدی پور با اشاره به روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی و سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، گفت: انقلاب اسلامی تحلیل سیاسی و فهم مسائل بین‌المللی را از انحصار طبقه محدود و عزلت‌گزیده‌ای به نام روشنفکر بیرون آورد و مسائلی از این دست حتی برای نوجوانان و نونهالان روشن و قابل فهم گشت./ب

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79533

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.