• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

۱۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان منهدم شد/ کشف بیش از ۹۹۷ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان زنجان

  • کد خبر : 79566
  • 07 آبان 1401 - 12:23
۱۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان منهدم شد/ کشف بیش از ۹۹۷ کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان زنجان
رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه 15 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در 7 ماهه ابتدای سال منهدم شده است، گفت: سرکرده های باند های تهیه و توزیع مواد مخدر به مقام قضایی معرفی شده اند.

محسن حسین‌خانلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف انواع مواد مخدر در ۷ ماهه نخست سال، اظهار کرد: در ۷ ماه نخست سال بیش از ۹۹۷  کیلوگرم از انواع مواد مخدر در استان زنجان کشف شده است.

وی با بیان اینکه عمده کشفیات مواد مخدر در استان زنجان ماده مخدر تریاک است، ابراز کرد: ماده مخدر گل دومین ماده مخدر کشف شده از نظر فراوانی است.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به مصرف ماده مخدر گل در بین جوانان و نوجوانان، تصریح کرد: کار اطلاعاتی خاصی توسط پلیس مواد مخدر بر وری ماده توهمزای گل انجام شده است و نتیجه این کار اطلاعاتی کشف ۳۲۰ کیلوگرم ماده توهم زای گل شده است.

وی با بیان اینکه کشفیات ماده توهم زای گل موجب افزایش قیمت این ماده مخدر شده است، عنوان کرد: کشفیات انجام شده و افزایش قیمتا ماده مخدر گل موجب کاهش دسترسی این ماده مخدر در بین جامعه شده است.

حسین خانلو با اشاره به اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در حوزه کشف قرص های روانگردان، ادامه داد: بیش از ۵۴ هزار و ۵۰۰ قرص از انواع قرص های مواد مخدر در استان کشف شده است که از این بین ۲۸ هزار ۳۰۰ قرص روانگردان ترامادول است.

وی با بیان اینکه بیش از ۲ هزار و ۹۷۰ نفر قاچاقچی، توزیع کننده مواد مخدر، و خرده فروش مواد مخدر در استان زنجان دستگیر شده اند، ابراز کرد: معتادان جمع آوری شده در طرح های پاکسازی به مراکز درمانی معرفی شده اند.

رئیس اداره اجتماعی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با بیان اینکه ۱۵ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان زنجان در ۷ ماهه ابتدای سال منهدم شده است، عنوان کرد: سرکرده های باند های تهیه و توزیع مواد مخدر به مقام قضایی معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه سامانه ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت ۲۴ ساعته جهت دریافت اخبار مرتبط با موادمخدر در خدمت شهروندان است، خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند اخبار خود را در خصوص تهیه و توزیع مواد مخدر از طریق این سامانه با پلیس مواد مخدر در میان بگذارند.//ک

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79566

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.