• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
5

اغتشاشات اخیر توطئه آمریکا و اسراییل بود

  • کد خبر : 79585
  • 11 آبان 1401 - 13:56

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی در جریان اغتشاشاتی که این دشمنان در کشور ما راه انداخته و تلاش کردند امنیت ملت ما را خدشه دار کنند، تلاش کردند به اموال مردم ما لطمه بزنند و به زعم باطل خودشان حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را کند کنند یا متوقف کنند، […]

اغتشاشات اخیر توطئه آمریکا و اسراییل بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی در جریان اغتشاشاتی که این دشمنان در کشور ما راه انداخته و تلاش کردند امنیت ملت ما را خدشه دار کنند، تلاش کردند به اموال مردم ما لطمه بزنند و به زعم باطل خودشان حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را کند کنند یا متوقف کنند، با عدم همراهی مردم و مقابله مردم با این حرکات شکست خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ارتباط تصویری با فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و یوم الله ۱۳ آبان برگزار شد، گفت: چند مناسبت در داخل ۱۳ آبان وجود دارد. اولین مناسبت سالروز تبعید حضرت امام راحل است از میهن اسلامی به کشور ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳ همینطور در ۱۳ آبان سال ۵۷ بعد از آنکه دانش آموزان به صف مبارزان انقلاب اسلامی پیوستند رژیم پهلوی تعدادی بیش از ۵۰ نفر از دانش آموزان عزیز را به شهادت رساند و نهایتاً ۱۳ آبان سال ۵۸ که سالروز تسخیر لانه جاسوسی است.

وی افزود: در آن زمانی که امام راحل مبارزات خود را با رژیم ستم شاهی اوج دادند و در فرمایشات خود فرمودند همه بدبختی‌های ما مسببش آمریکاست و اسرائیل هست و رژیم پهلوی را به عنوان یک رژیمی که دست نشانده حکومت آمریکا هست، دست نشانده نظام سلطه است معرفی کردند و آمریکایی‌ها را مقصر اوضاع آن زمان ایران عزیز؛ این باعث شد که آمریکایی‌ها به خشم بیان و در پشت پرده طوری مدیریت کنند که محمدرضای پهلوی تصمیم به تبعید امام بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: اسناد فراوانی بعد از اشغال لانه جاسوسی به دست آمد. این اسناد در چندین جلد منتشر شده و گویای اتفاقات بسیار نگران کننده‌ای که امریکایی‌ها در سر داشتند بود. یکی از آن فتنه‌ها به راه انداختن جنگ داخلی در داخل کشور ما بود.

سردار سلیمانی بیان کرد: همه ساله ۱۳ آبان یک فرصتی است که ما با نظام سلطه اتمام حجت کنیم. ملت بزرگ ایران در ۱۳ آبان‌های سال‌های گذشته بخصوص دانش آموزان عزیز و دانشجویان عزیز به میادین شهرها به محل‌هایی که اعلام می‌شد برای حضور عزیمت می‌کردند و با شعارهای کوبنده و با در دست داشتن نوشته‌ها و تابلوهای فراوانی تاکید بر مبارزه با نظام سلطه، تاکید بر استقلال و آزادی و تاکید بر اینکه ما در مسیر تحقق ایران قوی و مستقل از هیچ‌گونه تلاش و مجاهدتی فروگذار نمی‌کنیم، حاضر می‌شدند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشورمان گفت: توطئه آمریکایی ـ صهیونیستی در جریان اغتشاشاتی که این دشمنان در کشور ما راه انداخته و تلاش کردند امنیت ملت ما را خدشه دار کنند، تلاش کردند به اموال مردم ما لطمه بزنند و به زعم باطل خودشان حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی را کند کنند یا متوقف کنند، با عدم همراهی مردم و مقابله مردم با این حرکات شکست خورد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز این توطئه (اغتشاشات) شکست خورده و شرایطی برای ما فراهم است که خشم و نفرت خود را نسبت به آمریکایی‌ها نشان بدهیم.

سردار سلیمانی افزود: اینکه بعضی از تصاویر را می‌بینید در آلبوم‌ها تاریخ بعضی از این سران کشورهای عربی آمده‌اند در دربار محمدرضا پهلوی و به ظاهر در مقابل او کرنش نشان دادند ناشی از همین مسئله هست چون عامل اصلی امریکایی‌ها در منطقه غرب آسیا محمدرضای پهلوی بود. آن‌هایی که در قالب نقشه‌های امریکایی عمل می‌کردند می‌بایستی به دست نشانده اصلی یعنی محمدرضای پهلوی کرنش کنند.

وی استقلال کشور مان را یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اعلام کرد و افزود: امروز در دنیا کشورهای مستقل تعدادشان خیلی کم هست از تعداد انگشتان دست هم کمتر هست. بررسی کنید چند کشور در دنیا مستقل هستند و بالاسر ندارند. آن تعداد کشوری که از انگشتان دست هم کمتر هستند، انگشتان یک دست، که یکی از این کشورها ایران عزیز ماست. ایران عزیز ما، ایران با عظمت ما، ایران قوی و مستقل و امروز دنیا این را می‌ بیند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این وعده الهی است که أن تَنصُر الله یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکم. ان شاالله پیروزی از آن ملت ایران خواهد بود تصریح کرد: ان شاالله یوم الله ۱۳ آبان با حضور مردم عزیز یک یوم الله افتخار آمیزی خواهد بود و یوم الله باشکوهی اضافه خواهد شد به یوم الله‌های ۱۳ آبان.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79585

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.