• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

اساس کار در هلال احمر داوطلب محور است

  • کد خبر : 79599
  • 16 آبان 1401 - 8:46
اساس کار در هلال احمر داوطلب محور است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اساس کار در هلال احمر داوطلب محور و ساختار تشکیلاتی آن اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان هستند.   به گزارش موج رسا; سید قاسم موسوی در دیدار اعضای کانون های دانشجویی، طلاب، دانش آموزی، غنچه های هلال و پرسنل حوزه جوانان با ایشان ضمن تبریک هفتاد و پنجمین […]

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: اساس کار در هلال احمر داوطلب محور و ساختار تشکیلاتی آن اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان هستند.

 

به گزارش موج رسا; سید قاسم موسوی در دیدار اعضای کانون های دانشجویی، طلاب، دانش آموزی، غنچه های هلال و پرسنل حوزه جوانان با ایشان ضمن تبریک هفتاد و پنجمین سالروز تاسیس سازمان جوانان افزود: یکی از مباحث اصلی در نهضت جهانی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مقوله جوانان است که این مهم با رسالت ها و ماموریت های هلال احمر جدایی ناپذیر می باشد.

وی با بیان اینکه اساس کار در جمعیت هلال احمر داوطلب محور است، اظهارداشت: ساختار تشکیلاتی جمعیت هلال احمر اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان هستند و هر کشوری که در موضوع داوطلبی به نحو مطلوبی فعالیت داشته باشد جمعیت های آن قوی تر بوده و سریعتر به اهداف مورد نظر نائل می شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: هر جایی که خدمات هلال احمر پررنگ و موفق تر بوده، اعضای داوطلبان در آن نقش موثرتری ایفا کرده و در صحنه خدمت رسانی بوده اند.

موسوی یادآوری کرد: اساس کار تمرین زندگی درست، آموختن مهارت های زندگی و همگرایی گروهی است که برای تحقق این مهم باید از دوره کودکی این تمرین ها را عملیاتی کنیم.

وی ادامه داد: در جمعیت هلال احمر از رده سنی کودکان در کانون غنچه های هلال، دانش آموزی، دانشجویی و طلاب کلاس های مختلفی برای سطوح مختلف برگزار می شود تا در آینده فرد موثری بوده و به نحو مطلوبی با مشکلات برخورد کنیم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان به سبک زندگی ایرانی – اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیاری از بزرگان معتقد هستند یکی از راه های نجات جامعه این سبک زندگی است و جمعیت هلال احمر یکی از سازمان هایی که این مهم را انجام می دهد.

موسوی با تاکید بر اینکه سازمان جوانان دروازه ورود جوانان به جمعیت هلال احمر است، خاطرنشان کرد: اعضا مرحله به مرحله در این مجموعه رشد می کنند و در مقاطع بالاتر دوره های آموزشی، به مربی گری و بالاترین درجه امدادگری و نجاتگری می رسند که می توانند هموطنان را در حوادث و بالایا نجات دهند و این مهمترین وظیفه هلال احمر برای اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان است.

وی افزود: اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان همواره پشتیبان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در حوادث و بلایا هستند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های اعضای جوانان، امدادگران و داوطلبان گفت: اعضای هلال احمر استان در دوره شیوع بیماری کرونا در ورودی و خروجی شهرهای استان در تب سنجی، غربالگری، تجهیز نقاهتگاه ها، واکسیناسیون و ضدعفونی معابر آمران سلامت، ناظران سلامت و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خدمات قابل توجهی را به هموطنان ارائه دادند./ب

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79599

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.