• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
1

پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی فعلا به استان زنجان ابلاغ نشده است

  • کد خبر : 79609
  • 17 آبان 1401 - 11:26
پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی فعلا به استان زنجان ابلاغ نشده است

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پرداخت مجدد وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی فعلا به استان زنجان ابلاغ نشده است، گفت: پرداخت این وام در برهه‌ای به دلایلی متوقف شده است که پس از حل مسائل دوباره پرداخت آن آغاز خواهد شد.   رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با موج‌رسا موج رسا; اظهار […]

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پرداخت مجدد وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی فعلا به استان زنجان ابلاغ نشده است، گفت: پرداخت این وام در برهه‌ای به دلایلی متوقف شده است که پس از حل مسائل دوباره پرداخت آن آغاز خواهد شد.

 

رضا خواجه‌ای در گفت‌وگو با موج‌رسا موج رسا; اظهار داشت: طبق آخرین اخبار موجود،‌ ضمانت سفته زنجیره‌ای سه نفره که برای وام ۲۰۰ میلیون تومانی روستایی حذف شده بود،‌ دوباره عملیاتی شده و روستاییان متقاضی می‌توانند وام ۲۰۰ میلیونی را با سفته دریافت کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت مجدد وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی فعلا به استان زنجان ابلاغ نشده است، افزود: به محض ابلاغ پرداخت ها در استان به متقاضیان آغاز خواهد شد.

مدیر‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی استان زنجان طبق برنامه‌ریزی‌های موجود در حال است و امسال نیز ۵ هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه وام مسکن روستایی به طور یکدفعه به متقاضیان پرداخت نمی‌شود و مطابق با پیشرفت پروژه واریز می‌شود، تصریح کرد: سود این تسهیلات ۵ درصد است و ۱۳ درصد یارانه وام را صندوق ملی مسکن تعهد کرده و سازمان برنامه و بودجه نیز تضمین‌نامه مربوطه را به بانک مرکزی داده است./ب

لینک کوتاه : https://nabzesahar.ir/?p=79609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.