• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
6

اعظم امندی یا ندا بیات؟! / من زنده‌ام؛ رسانه‌های معاند دروغ می‌گویند

  • کد خبر : 79618
  • 18 آبان 1401 - 9:44
اعظم امندی یا ندا بیات؟! / من زنده‌ام؛ رسانه‌های معاند دروغ می‌گویند
دادگاه رسیدگی به پرونده«اعظم عمندی»معروف به «ندا بیات» که روز ۴ آبان ماه روی سقف خودروی نیروی انتظامی در خیابان سعدی زنجان شعارهای ساختار شکن داده و به مامورین انتظامی توهین کرده بود، برگزار شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، رئیس کل دادگستری استان زنجان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژه کشته سازی رسانه‌های بیگانه در مورد فردی به نام«ندا بیات» اظهار کرد: رسانه‌های معاند ادعا کرده بودند فردی به نام اعظم عمندی معروف به«ندا بیات»در جریان اغتشاشات کشته شده است که بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد فرد مورد اشاره زنده بوده و امروز ۱۷ آبان ماه در دادگاه انقلاب زنجان برای دفاع از اتهامات خود حاضر بوده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: امروز دادگاه رسیدگی به پرونده دختری که روز ۴ آبان ماه روی سقف خودروی نیروی انتظامی در خیابان سعدی زنجان شعارهای ساختار شکن داده و به مامورین انتظامی توهین کرده بود، برگزار شد.

وی گفت: صبح امروز خبری در فضای مجازی منتشر شده است که در آن خبر ادعا شده«ندا بیات» دختری که روی خودروی نیروی انتظامی رفته بود، در یکی از بیمارستان‌های زنجان جان سپرده است که با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته مشخص شده این فرد با حضور در دادگاه به دفاع از اتهام انتسابی خود پرداخته است.

صادقی نیارکی بیان کرد: رسانه‌های بیگانه با دروغ پردازی و انتشار اخبار کذب برای کشته سازی و دعوت از مردم برای تجمع و تشییع جنازه کسی که زنده است، درصدد ایجاد نا امنی و برهم زدن نظم جامعه هستند که در این مورد هم دروغ آن‌ها مشخص و راهبرد رسانه‌ای آن‌ها برای کشته سازی راه به جایی نبرد.

گفتنی است، متهم«اعظم عمندی» صبح امروز و در پاسخ به سوال رئیس دادگاه انقلاب زنجان مبنی بر اینکه چرا اقدام به ایستادن روی سقف ماشین نیروی انتظامی کرده و به ماموران توهین کرده گفته است: از این کار خود پشیمانم، بنده مشکل خانوادگی داشته همچنین افسردگی دارم و این اقدام را از روی عمد انجام نداده‌ام.

متهم همچنین در پاسخ به سوال دیگر رئیس دادگاه مبنی بر اینکه در فضای مجازی اعلام شده شما کشته شدید و امروز تشییع جنازه شماست؟ با لبخندی گفته است: همه این حرف‌ها دروغ است، پس چطور من هم اکنون در سلامتی کامل در دادگاه هستم؟

رئیس کل دادگستری استان زنجان در رابطه با قاطعیت دستگاه قضایی استان در برخورد با افرادی که درصدد ایجاد ناامنی هستند، گفت: دستگاه قضایی با کسانی که درصدد ایجاد ناامنی هستند و قصد برهم زدن نظم عمومی جامعه را دارند با قاطعیت برخورد خواهد کرد و در این خصوص هیچ مسامحه‌ای نخواهد شد.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79618

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.