• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
4

تاج: شرکت VAR را تا پایان هفته تعیین می‌کنیم/ جام جهانی قطر برای پولدارهاست!

  • کد خبر : 79623
  • 18 آبان 1401 - 9:46

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به نظر می‌رسد که جام جهانی قطر، جام جهانی گرانی باشد و بیشتر برای پولدارهاست. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون آخرین وضعیت تکنولوژی VAR اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های من راه‌اندازی VAR است؛ قبلا هم گفته بودم که اگر انتخاب شوم، ۱، کارلوس کی‌روش را […]

تاج: شرکت VAR را تا پایان هفته تعیین می‌کنیم/ جام جهانی قطر برای پولدارهاست!

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به نظر می‌رسد که جام جهانی قطر، جام جهانی گرانی باشد و بیشتر برای پولدارهاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال پیرامون آخرین وضعیت تکنولوژی VAR اظهار داشت: یکی از دغدغه‌های من راه‌اندازی VAR است؛ قبلا هم گفته بودم که اگر انتخاب شوم، ۱، کارلوس کی‌روش را می آورم و ۲، موضوع VAR را حل می‌کنم.

وی در ادامه بیان داشت: دنبال VAR هستیم و نهادهای نظارتی باید در مورد ۲ شرکتی که اعلام آمادگی کرده‌اند، نظر بدهند. روز سه‌شنبه در نهاد یاد شده جلسه داشتم و قرار شد تا روز چهارشنبه نظر نهایی را بدهند. اگر این اتفاق رخ بدهد، آموزش داوران را به سرعت شروع می‌کنیم.

تاج درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال عنوان داشت: اظهارات ضدونقیض زیادی را شاهد هستیم و برخی‌ها معتقد هستند که تدارک کافی برای تیمی که می‌خواهد در جام جهانی اولین صعود خود را تجربه کند، صورت نگرفته. از زمانی که کی‌روش برای همکاری دعوت شد، تمرینات را با بازیکنان داخلی شروع کردیم. الان هم همین کار را انجام دادیم. بازیکنان خارجی شرایط خاص خود را دارند و داخلی‌ها هم تمرین می‌کنند.

نگرانی خاصی درباره تیم ملی نداریم

رئیس فدراسیون فوتبال در رابطه با زمان پیوستن لژیونرهای تیم ملی فوتبال به اردو تأکید داشت: ۲ بازیکن حاضر در قطر هم مشکل داشتند که با حل آن به اردو برگشتند. نگرانی خاصی در مورد تیم ملی وجود ندارد. ایران با سرمربی‌ای کار می کند که با وجود شناخت از بازیکنان، تنها ۲ ماه است که کار خود را شروع کرده.

او در مورد هزینه‌ها برای هواداران تیم ملی در قطر تصریح داشت: به نظرم می‌رسد که جام جهانی قطر، جام جهانی گرانی باشد و بیشتر برای پولدارهاست. قیمت هتل‌ها بسیار گران است و از شبی ۳۰۰ تا ۵۰۰ دلار شروع می‌شود. نگران این هستیم که از ۲۲ هزار و ۸۲۰ بلیتی که فروختیم، همه نتوانند در قطر حاضر شوند.

تاج در پایان راجع به اسکان و رفت‌وبرگشت بین قطر و ایران گفت: البته بلیت‌ها را فروخته و پولش را گرفته‌ایم؛ به همین دلیل تدابیری اندیشیده‌ایم که بتوانیم با مجموعه هواپیمایی، یک روزه آن‌ها را به قطر برده و برگردانیم. یعنی بروند بازی را تماشا کنند و برگردند. این با توجه به حذف هزینه اقامت، خیلی ارزان‌تر در می‌آید.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.