• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
2

چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 79658
  • 22 آبان 1401 - 12:50
چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد از ۲۵ آبان تا ۲۷ آبان ماه برگزار می شود.   به گزارش موج رسا; مصطفی ملکی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال […]

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان برگزار می‌شود، افزود: این رویداد از ۲۵ آبان تا ۲۷ آبان ماه برگزار می شود.

 

به گزارش موج رسا; مصطفی ملکی در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری چهارمین رویداد ملی تولید محتوا دیجیتال بسیج در استان زنجان اظهار کرد: این رویداد از ۲۵ آبان تا ۲۷ آبان ماه در زنجان برگزار می شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، ابراز کرد: کشف و شناسایی استعدادها ،سازماندهی و انسجام‌بخشی به تیم‌های تولید محتوا، استفاده از ایده‌ها و طرح‌های نو و حمایت از طرح‌ها و ایده‌ها از اهداف برگزاری این رویداد است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به قالب های رقابتی در این رویداد، تصریح کرد: تیم ها به صورت حضوری در بخش‌های مختلف انیمیشن و پویانمایی، نرم افزار تلفن همراه و بازی‌های تلفن همراه با هم رقابت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شرکت در این رویداد برای عموم آزاد است، ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در این رویداد تا ۲۳ آبان ماه مهلت دارند از طریق سایت event.bsijmajazi.ir ثبت نام خود را نهایی کنند.

ملکی با بیان اینکه از هر بخش یک تیم به رقابت‌های کشوری و رویداد سراسری راه پیدا خواهند کرد، خاطرنشان کرد: رویداد کشوری در آینده به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تجلیل از تیم های برتر، افزود: به تیم اول ۵۰ میلیون ریال، تیم دوم ۳۰ میلیون ریال و تیم سوم ۱۰ میلیون ریال پرداخت خواهد شد.//ک

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.