• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
9

۳۱۰۰ برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود/ افتتاح ۱۴۶ پروژه در هفته بسیج

  • کد خبر : 79655
  • 22 آبان 1401 - 12:49
۳۱۰۰ برنامه در هفته بسیج اجرا می‌شود/ افتتاح ۱۴۶ پروژه در هفته بسیج
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به پروژه‌های عمرانی، گفت: مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه 1394 پروژه است که 146 مورد افتتاح می‌شوند و بقیه در حال اجرا است.

سردار جهانبخش کرمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان که با موضوع برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج از ۲۹ آبان و با شعار «بسیج خدمتگزار ملت است» آغاز می‌شود و در این راستا ۳۱۰۰ برنامه در قالب ۱۶۰ عنوان در استان زنجان اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج، دیدار بسیجیان سراسر کشور با، مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: فرمایشات ایشان به‌صورت مستقیم از شبکه‌های سراسری پخش خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود ۸۰ هزار بسیجی در نقاط مختلف استان و بیش از ۵ میلیون بسیجی در کل کشور به‌صورت زنده از فرمایشات ایشان بهره‌مند شوند.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه دیدار بسیجیان با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه زنجان و دیدار جهادگران بسیجی با استاندار زنجان از جمله برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان است، خاطرنشان کرد: نمایش اقتدار بسیج با حضور ۱۶ هزار بسیجی در شهرستان‌ها، حضور پایگاه‌های اُسوه بسیج استان در نمایشگاه‌ کشوری، افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی، افتتاح مسکن محرومین با مشارکت کمیته امداد، افتتاح مسکن بسیجیان معسر، نمایش اقتدار بسیجیان استان در ۵ آذر به‌صورت برنامه متمرکز استانی با حضور و سخنرانی یکی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح و رزمایش جهادگران فاطمی با حضور ۳۰۰ گروه از جهادگران در قالب ۴ هزار نفر در طول هفته بسیج در روستاها و مناطق محروم نیز از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان است.

افتتاح ۱۴۶ پروژه در هفته بسیج

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی، افزود: مجموع پروژه‌های عمرانی بسیج و سپاه ۱۳۹۴ پروژه است که ۱۴۶ مورد افتتاح می‌شوند و بقیه در حال اجرا است.

سردار کرمی با اشاره به لزوم تجلیل از بسیجیان، ابراز کرد: در هفته بسیج از بسیجیان حاضر در دفاع مقدس و محرومیت‌زدایی و دفاع از امنیت و… تجلیل می‌شود.

وی با تأکید بر فضاسازی ادارات و معابر در هفته بسیج، تصریح کرد: فضاسازی در سطح استان از طرف وزیر ابلاغ‌شده است.

نصب پنل‌های خورشیدی توسط بسیج

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه ۵۰ گروه سرود بسیجی در استان فعال است و در طول هفته بسیج برنامه اجرا خواهند کرد، عنوان کرد: بسیج برق‌رسانی و نصب پنل‌های خورشیدی با حجم ۵ کیلووات در استان انجام می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی شاخص هفته بسیج، افزود: برنامه دختران حاج قاسم در مدارس با حمایت آموزش و پرورش، بسیج دانش‌آموزی، بسیج فرهنگیان به‌خصوص در حوزه عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

سردار کرمی با بیان اینکه در طول هفته بسیج برنامه‌های روشنگری بسیاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: در طول ۵۰ روز برنامه‌های روشنگری زیادی از  طرف بسیج اقشار و پایگاه‌های مقاومت اجراشده و در هفته بسیج با قوت بیش‌ازپیش اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا، افزود: اجرا یادواره شهدا به‌خصوص شهدای آبروی محله در هفته بسیج اجرا می‌شود.

رویداد تولید محتوای بسیج در استان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت و تولید محتوای بسیج در فضای مجازی، افزود: رویداد تولید محتوای بسیج در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار هفته بسیج، خاطرنشان کرد: هفته بسیج امسال با شعار بسیج خدمتگزار ملت است پیش خواهد رفت.

سردار کرمی با بیان اینکه در هفته بسیج ۳۱۰۰ برنامه با ۱۶۰ عنوان اجرا می‌شود، افزود: در مهرماه در پایگاه‌های بسیج محلات ۷۴۵ برنامه برای ۳۳ هزار ۵۲۵ نفر به‌صورت حضوری نشست‌های روشنگری و بصیرتی برگزار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ۲۱ هزار ۴۵۰ نفر از نشست های روشنگری و بصیرتی به صورت غیرحضوری استفاده کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برای ۷۵۶۰ نفر از دانش آموزان با هماهنگی آموزش‌وپرورش نشست‌های روشنگری برگزار شده است.

اعزام ۲ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان نور

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه برای ۵۲۱ نفر از فرماندهان پایگاه‌های دانش‌آموزی و فرماندهان واحدها نشست بصیرتی و روشنگری برگزار شده است، افزود: برنامه‌های تبیینی، روشنگری و جهاد تبیین، دشمن‌شناسی و… در اردوهای راهیان نور مورد توجه است.

وی با اشاره به برگزاری راهیان‌نور دانش‌آموزی استان زنجان، افزود: ۲ هزار دانش‌آموز از ۱۰ آذرماه به اردوی راهیان نور اعزام خواهند شد.

سردار کرمی با اشاره به توزیع کمک مؤمنانه در هفته بسیج، افزود: در هفته بسیج گروه جهادی متشکل از پزشکان در مناطق محروم ارائه خدمت خواهند کرد.//ک

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79655

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.