• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
4

دستگیری سارق خودرو با ۴ فقره سرقت در ابهر/ کشف ۳۱ تن چوب قاچاق در خرمدره

  • کد خبر : 79666
  • 24 آبان 1401 - 10:46
دستگیری سارق خودرو با ۴ فقره سرقت در ابهر/ کشف ۳۱ تن چوب قاچاق در خرمدره

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از کشف ۳۱ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال خبر داد.   به گزارش موج رسا; هادی نوروزی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح برخورد با قاچاق کالا با هدف پیشگیری از قاچاق منابع طبیعی و ملی در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار دارد. وی ادامه […]

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره از کشف ۳۱ تن چوب جنگلی قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش موج رسا; هادی نوروزی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح برخورد با قاچاق کالا با هدف پیشگیری از قاچاق منابع طبیعی و ملی در دستور کار ماموران انتظامی استان قرار دارد.

وی ادامه داد: ماموران پلیس کلانتری ۱۱ شهرستان خرمدره حین گشت زنی در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک و جهت بررسی بیشتر آن ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمدره با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ها ۳۱ تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد ، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش تقریبی چوب های مکشوفه را ۵ میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ نوروزی با اشاره به این که دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند ، بر سهم مشارکتی مردم در حفظ منابع طبیعی تاکید و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و تردد کامیون های حامل چوب موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف موتورسیکلت قاچاق در زنجان

حسین بدری،بیان کرد: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی وصول اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر نگهداری یک دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق در یک باب منزل مسکونی ، مراتب در دستور کار عوامل پلیس امنیت اقتصادی و پلیس امنیت عمومی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: مامورین پس از هماهنگی قضایی به آدرس مورد نظر اعزام و در بازرسی یک دستگاه موتورسیکلت سوزوکی ۱۴۰۰ سی سی قاچاق ، کشف کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی زنجان با اشاره به اینکه کارشناسان ، ارزش تقریبی خودرو مکشوفه را یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.

 دستگیری سارق خودرو با ۴ فقره سرقت در ابهر

محمد مهدیخانی بیان داشت: ماموران گشت کلانتری ۱۴ هیدج در حین گشت زنی در یکی از خیابان های شهر هیدج، متهمی را حین سرقت یک دستگاه خودرو پراید مشاهده و در حالی که قصد فرار داشت، وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی ، پس از بازجوئی های مقدماتی برای بازجویی تکمیلی و فنی به پلیس آگاهی شهرستان ابهر دلالت داده شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی های فنی و علمی پلیس آگاهی، به ۴ فقره سرقت خودرو پراید در شهر هیدج و اوراق نمودن برخی قطعات آن اعتراف کرد.

سرهنگ مهدیخانی با اشاره به اینکه به غیر از خودرو پراید که در صحنه ی سرقت کشف شد،در بازرسی از مخفیگاه متهم، ۳ دستگاه خودرو پراید مسروقه که برخی از قطعات آنها اوراق شده بود نیز کشف و با تشکیل پرونده متهم به مرجع قضایی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد،از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدارهای انتظامی، استفاده از تجهیزات بازدارنده و پرهیز از پارک وسایل نقلیه خود در معابر فاقد روشنایی در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

 کشف لوازم رایانه ای قاچاق با هوشیاری پلیس شهرستان ایجرود

محمد معصومی راد، با اعلام این خبر بیان داشت : ماموران انتظامی و پلیس آگاهی شهرستان در راستای مبارزه با قاچاق کالا در حین کنترل محورهای مواصلاتی در شهرستان ایجرود به یک دستگاه سواری دنا مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند .

وی افزود: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن ۷۱ دستگاه انواع لوازم و تجهیزات رایانه ای قاچاق که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه بنابر اعلام نظر کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده ۳ میلیارد ریال برآورد شده است ، گفت : در این خصوص یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند .

سرهنگ معصومی راد تصریح کرد: برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان کالا به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار داشته و با قاچاقچیان و متخلفان برخورد جدی و قانونی صورت می گیرد.//ک

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79666

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.