• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 18 - رمضان - 1445
  • برابر با : Wednesday - 27 March - 2024
2

قدرت موشکی و پهبادی ایران دشمنان را نگران کرده است/ تحریک اقوام و دانشجویان از اهداف دشمنان در اغتشاشات اخیر بود

  • کد خبر : 79669
  • 24 آبان 1401 - 12:09
قدرت موشکی و پهبادی ایران دشمنان را نگران کرده است/ تحریک اقوام و دانشجویان از اهداف دشمنان در اغتشاشات اخیر بود

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه تحریک اقوام و دانشجویان یکی از اهداف دشمن بود که ناکام ماندند گفت: در حال حاضر قدرت موشکی و پهبادی ایران دشمنان را نگران کرده است.   به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی سعیدی امروز در همایش طلاب، روحانیون و ائمه جمعه استان زنجان با اشاره […]

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه تحریک اقوام و دانشجویان یکی از اهداف دشمن بود که ناکام ماندند گفت: در حال حاضر قدرت موشکی و پهبادی ایران دشمنان را نگران کرده است.

 

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی سعیدی امروز در همایش طلاب، روحانیون و ائمه جمعه استان زنجان با اشاره به منشا طراحی نقشه دشمن در اغتشاشات اخیر اظهار کرد: سنتکام یکی از شش ستاد فرماندهی کل ارتش ایالات متحده آمریکا در گزارشی که در اختیار پنتاگون قرار می‌دهد عنوان کردند که ایران در حال خارج شدن از دسترسی آمریکا است و اگر آمریکا در حال حاضر اقدام نکند دسترسی آمریکا به ایران در آینده غیرممکن خواهد بود.

وی با بیان اینکه دومین نکته ای که در این گزارش آورده شده این است مردم ایران آماده تحول اساسی هستند و شرایط برای براندازی فراهم است تصریح کرد: دشمنان انقلاب با این تفکر اقدام به ایجاد فته می‌کند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید براینکه دشمنان اعتراف کردند که قدرت چین و روسیه در عرصه نظامی و همچنین پیشرفت‌های ایران تهدیدی برای آنها است بیان کرد: تهدید سومی که دشمنان احساس می‌کنند این است وجود دولت‌هایی که دموکراسی غربی را به چالش می‌کشد.

وی با تاکید براینکه دشمنان در تیرماه در نشستی با حضور آمریکا، انگلیس، اسرائیل و جمعی از معاندین برگزار شد برای ایجاد فتنه جدیدی در ایران برنامه‌ریزی کرده بودند ادامه داد: برنامه‌ریزی آنها برای مهر ماه بود که فوت مهسا امینی جریان فتنه را جلو انداخت.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید براینکه چرا دشمنان انقلاب می گویند ایران در حال خارج شدن از دسترس آمریکا است افزود: براساس اعتراف خودشان قدرت دفاعی و تاثیر گذاری پهبادها و قدرت موشکی ایران در آینده برایشان نگران کننده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نگران پیشرفت ایران هستند و چشم دیدن موشک‌ها و قدرت پهبادی ایران را ندارند افزود: نگاه آنها به سیاسیون و دولت عمیق‌تر است آنها می‌فهمند که جنس و ماهیت فکری دولت فعلی با رهبری و آرمان‌های انقلاب است.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه در حال حاضر رویکرد ایران ایجاد ارتباط با شرق بوده و این دولت نیز در این راستا اقدامات خوبی برداشته است افزود: هدف ما تسلیم نشدن به شرق وغرب است اما اینکه برخی‌ها ارتباط با روسیه را فروختن کشور مطرح می‌کنند که این گونه افراد از جمله افراد مغرض نظام هستند.

وی با بیان اینکه ورود در باشگاه کشورهای شانگهای یکی از اقدامات خوب دولت بود خاطر نشان کرد: تثبیت سوریه به عنوان محور مقاومت، مسئله تثبیت اقتدار حزب الله و ارتباط با ایران، صدور قراردادهای فروش نفت و همچنین اقدامات ایران در کنترل کرونا از جمله موفقیت‌هایی است که دشمن چشم دیدن آنها را ندارد و موجب نگرانی آنها شده است.

حجت الاسلام سعیدی با تاکید براینکه دشمن در برابر ایران جنگ ترکیبی را در پیش گرفته است افزود: در این جنگ می‌خواهند ذهن جوانان را تغییر دهند و تردید در صداقت نظام و حقانیت نظام از دیگر اهداف دشمنان است.

وی با اشاره به اینکه آنها به دنبال ایجاد تردید در مشروعیت نظام هستند ادامه داد: قداست و اعتبارزدایی از نظام دیگر اهدافی است که دشمنان دنبال می‌کنند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا بیان داشت: تمام تمرکز دشمنان بر روی رهبری است و در جریان اغتشاشات هم کاملا روشن بود که دشمن رهبری را نشانه گرفته تا با گمراه کردن جوانان به اهداف شوم خود برسند.

وی با اشاره به اینکه مسئله اخلال در امنیت نظام را دشمنان در اغتشاشات نشانه گرفته بودند و تجزیه کشور هم جزو اهداف اصلی دشمنان انقلاب بود برای همین منظور برنامه خود را از کردستان آغاز کردند گفت: در جریان اخیر یک جنگ تمام عیار علیه ایران بدون استفاده از صلاح سنگین بود و دشمن با جنگ رسانه پیش آماده بود.

حجت الاسلام سعیدی اغتشاشات اخیر را یک جنگ بین‌المللی و رسانه‌ای دشمن عنوان کرد و گفت: تمام رسانه‌های دشمن به اغتشاش ایران متمرکز شد و می‌خواستند با این راهبرد به اهداف خودشان برسند.

وی با تاکید براینکه در جریان اغتشاشات در بعد خارجی آمریکا، آل سعود، انگلیس، منافقین و سلطنت طلب‌ها بودند و داخلی نیز برخی عناصر خود فروخته با دشمنان همراهی کردند افزود: داعش نیز به عنوان یکی از بازوان جبهه دشمن در اغتشاشان نقش آفرینی کرده و صحنه غم انگیزی را حرم شاهچراغ ایجاد کردند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با تاکید براینکه ماهیت اغتشاشات موضوع سیاسی، امنیتی و اجتماعی بود گفت: در حالیکه الان مشکلات مردم بیشتر اقتصادی است و در اغتشاشات شعار اقتصادی نمی‌دادند بنابراین اهداف دشمن چیزی دیگری بود و آنها هیچ وقت دلسوز مردم ایران نیستند.

وی تاکید براینکه در جریان اغتشاشات به هر نماد دینی حمله می‌کردند و مسئله تخریب نیز بالا بود و استفاده از سلاح‌های گرم و کشته سازی نیز از دیگر اهداف دشمن بود بیان کرد: بسیج، سپاه و نیروی انتظامی در این اغتشاشات بسیار خوب عمل کردند.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه دشمنان در فتنه اخیر از زنان و کشف حجاب برخی از آنها در جامعه برای رسیدن به اهداف خود استفاده کردند گفت: تحریک اقوام و دانشجویان یکی دیگر از اهداف دشمن بود که ناکام ماندند.

وی با اشاره به اینکه هدایت‌های رهبر انقلاب و ایفای نقش خوب نظامیان منجر به خنثی کردن فتنه دشمنان شد افزود: حضور مردم یکی اصلی‌ترین عاملی بود که آتش فتنه را خاموش کرد و مردم زنجان نیز با حضور پرشور خود در صحنه وفاداریشان را به رهبر انقلاب را نشان دادند.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه یکی دیگر از عوامل خاموش کردن آتش فتنه این بود که مردم ایران مخالفت تجزیه کشور بودند و اینکه ملت ایران مخالف ورود خارجی‌ها به امور داخلی کشور هستند بیان داشت: مردم ایران با هر گونه اخلال در امنیت مخالف‌اند چرا که مردم ایران امنیت خودشان را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنند

وی با اشاره به اینکه به راهکارهای تقابل با فتنه های دشمنان گفت: باید در برابر فتنه های دشمنان آگاهانه باایستیم.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه برای هر انسانی واجب است جهاد تبیین را دنبال کند و باید در این راستا اهداف دشمن و پیامدهای عقب نشینی در برابر دشمن در جامعه مطرح شود گفت: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی نیز برای مقابله با جنگ نرم باید خودشان را آماده کنند.//ع

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79669

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.