• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
6
فرمانده سپاه ناحیه خرمدره خبر داد

اجرای ۱۲۰برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان خرمدره

  • کد خبر : 79685
  • 28 آبان 1401 - 12:24
اجرای ۱۲۰برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان خرمدره

سرهنگ محمد امیرخانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، این یادگار اعجاز گونه امام خمینی(ره) اظهار کرد: بسیج با نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب به منظور حفظ انقلاب نوپا تا رساندن این امانت به منجی عالم بشریت در نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.   وی با […]

سرهنگ محمد امیرخانی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مبارک بسیج، این یادگار اعجاز گونه امام خمینی(ره) اظهار کرد: بسیج با نگاه بنیانگذار کبیر انقلاب به منظور حفظ انقلاب نوپا تا رساندن این امانت به منجی عالم بشریت در نظام جمهوری اسلامی ایران تشکیل شده است.

اجرای ۱۲۰برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان خرمدره

 

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصت مناسبی به منظور نشان دادن عملکرد صادقانه و بی منت نیروهای بسیجی است، تصریح کرد:بسیجیان خالصانه و بدون توقع در هر زمان در حال خدمت به مردم هستند.

 

 

امیرخانی در ادامه با بیان اینکه اعتماد کردن به قشر جوان و ایجاد قوت قلب در کشور و ایجاد بیم و وحشت در دل دشمنان از جمله نقش آفرینی بسیج است و در شرایط کنونی بسیج یک نیروی نظامی تلقی نمی شود ،افزود:بسیج با حضور در عرصه های سازندگی نیز توانسته است حضور پررنگی داشته  و خدمات عمرانی قابل توجهی در مناطق محروم شهرستان ارائه کند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه خرمدره در ادامه با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج ۱۲۰ برنامه در شهرستان خرمدره اجرا می شود،خاطرنشان کرد:برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی، هنری، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرتی، برگزاری یادواره شهدای شهرستان، برگزاری آبروی محله، برگزاری رزمایش کمک های مومنانه، برگزاری مسابقات کتابخوانی در پایگاه های بسیج، غبار روبی مزار شهدا، گردهمایی بزرگ بسیجیان در پنجم آذر، حضور گسترده بسیجیان در مصلای نماز جمعه، دیدار با خانواده معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و دیدار با امام جمعه برخی از این برنامه هاست.

 

 

وی ادامه داد:برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی، برپایی ایستگاه صلواتی، گردهمایی بزرگ حلقات صالحین، برگزاری نشست های پیشگیری از اعتیاد، اعزام تیم های امدادی و درمانی به مناطق محروم، تجلیل از بسیجیان و فرماندهان نمونه پایگاه ها، نشست های سبک زندگی، رزمایش سفیران مهر، اعزام تیم های ورزشی به مسابقات کشوری بسیج، افتتاح پروژه های عمرانی بسیج سازندگی، ویزیت رایگان توسط گروه جهادی پزشکی، شرکت در نذر خون و برگزاری رژه خودرویی و موتوری از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان خرمدره می باشد.

 

 

وی با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید گفت: برای اینکه بتوانیم اقتدار و توانمندی خود را در برابر تهدیدات مختلف دشمنان افزایش و توسعه دهیم باید فرهنگ ایثار و شهادت انگیزه تفکر بسیجی را بین نسل نوجوان و جوان ترویج دهیم .

 

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79685

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.