• امروز : افزونه جلالی را نصب کنید.
  • برابر با : 17 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 26 March - 2024
3

نتیجه نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات اعلام شد

  • کد خبر : 79696
  • 30 آبان 1401 - 10:54
نتیجه نوزدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات اعلام شد

      به‌گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، جناب آقای دکتر مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید از روند برگزاری این رویداد مطبوعاتی کشورمان، در محل ستاد انتخابات حضور یافت و آخرین آمار و اطلاعات در خصوص فرایند اجرایی برگزاری انتخابات الکترونیکی، با استحضار ایشان رسید.       سید علاالدین ظهوریان دبیر هیت […]

      به‌گزارش دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات، جناب آقای دکتر مهدی اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازدید از روند برگزاری این رویداد مطبوعاتی کشورمان، در محل ستاد انتخابات حضور یافت و آخرین آمار و اطلاعات در خصوص فرایند اجرایی برگزاری انتخابات الکترونیکی، با استحضار ایشان رسید.

      سید علاالدین ظهوریان دبیر هیت نظارت بر مطبوعات اظهار داشت، تا پایان زمان مقرر از تعداد ۲۹۴۲ مدیرمسئول واجد شرایط برای شرکت در انتخابات، ۱۵۷۱ نفر یعنی ۵۳.۴ درصد واجدین شرایط، آرای خود را به صورت الکترونیکی در سامانه جامع رسانه‌های کشور ثبت کردند. در این انتخابات ۱۵۹ داوطلب برای تصدی نمایندگی مدیران مسئول به رقابت پرداختند که در نهایت آقای «پدرام پاک‌آیین» مدیرمسئول ماهنامه «دانش رسانه» با کسب نهصد رای و ۵۷.۲۹ درصد از مجموع آرای ماخوذه، حائز اکثریت مطلق آرا شد و به عنوان نماینده مدیران مسئول در نوزدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات انتخاب گردید.

      گفتنی است، در این انتخابات جناب آقای قطبی نماینده قوه قضائیه در هیات نظارت بر مطبوعات نیز در محل ستاد برگزاری انتخابات حضور داشت و از نزدیک شاهد روند برگزاری و اعلام نتایج انتخابات بود.

لینک کوتاه : http://www.nabzesahar.ir/?p=79696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.